DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 21 (26) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19361
Title: Спонукання до рефлексивного осмислення результатів евристичної діяльності як одна з педагогічних умов забезпечення продуктивності евристичного навчання майбутніх учителів музики
Authors: Ролінська, О. Г.
Keywords: рефлексія
спонукання до рефлексії
евристичне навчання
евристичні прийоми
самодіагностика
reflection
motive to reflection
heuristic activity
selfdiagnostic
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ролінська, О. Г. Спонукання до рефлексивного осмислення результатів евристичної діяльності як одна з педагогічних умов забезпечення продуктивності евристичного навчання майбутніх учителів музики / О. Г. Ролінська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 29-33.
Abstract: У статті розглядається рефлексія як одна з умов оптимізації процесу евристичного навчання майбутніх учителів музики. Спонукання до рефлексії – це педагогічна умова, необхідність якої зумовлено застосуванням евристичних прийомів у самих різноманітних напрямках підготовки студентів.
In the article is examining reflection like one of conditions to optimisation of heuristical training of future musical teachers to heuristic activity. The motive to reflection is a pedagogical condition that necessity to leading to apply heuristical methods in the different directions students preparations.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19361
Appears in Collections:Випуск 21 (26)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rolins'ka.pdf265.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.