У статті розглянуті принципи мистецької освіти, впровадження яких забезпечує фахову підготовку майбутнього вчителя музики у контексті формування готовності до продуктивної педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом. З'ясовано, що саме на основі особистісно орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу формуються основні педагогічні принципи мистецької освіти - принцип індивідуалізації, інтерактивної взаємодії учасників педагогічного процесу, створення ситуації успіху, усвідомленості, прогнозування.
В статье рассмотрены принципы художественного образования, опора на которые обеспечивает профессиональную подготовку будущего учителя музыки в контексте формирования готовности к продуктивному педагогическому взаимодействию с учебным хоровым коллективом. Установлено, что на основе личностно ориентированного подхода к организации учебно-воспитательного процесса формируются основные педагогические принципы художественного образования - принцип индивидуального подхода, интерактивного взаимодействия, создания ситуации успеха, осмысленности, прогнозирования.
The article describes the principles of art education, which provides support to the training of the future teacher of music in the context of formation of readiness for pedagogical productive interaction with academic choral collective. It was found that on the basis of personality-oriented approach to the organization of the educational process, the basic pedagogical principles of art education form - the principle of individual approach, interactivity, creating a situation of success, reflexivity, projecting.