DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 5К (86) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19341
Title: Фітнес-індустрія України : стан і перспективи розвитку
Authors: Чеховська, Л.
Keywords: фітнес
фітнес-індустрія
фітнес-клуби
прибуток
ціновий сегмент
фитнес
фитнес-индустрия
фитнес-клубы
прибыль
ценовой сегмент
fitness
fitness industry
fitness clubs
profit
price segment
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Чеховська, Л. Фітнес-індустрія України : стан і перспективи розвитку / Л. Чеховська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 358-363.
Abstract: У статті подано аналіз сучасного стану функціонування фітнес-індустрії нашої держави і на основі цього перспектив її розвитку. З кожним роком кількість фітнес-клубів зростає, а це важливий сегмент у розвитку масового спорту. Аналізуючи обсяг фітнес-ринку України було встановлено, що станом на кінець 2015 року отримано $ 156,8 млн. прибутку, хоча його потенційна ємність залишається на рівні $ 2 млрд. Встановлено, що станом на 2015 рік тільки 9% населення країни було залучено до занять фітнесом. Основними лідерами на ринку, як і раніше, залишаються мережі фітнес-центрів середнього цінового сегмента. Збільшення кількості операторів на фітнес-ринку України посприяло зростанню конкуренції і, відповідно, посилення боротьби за клієнта. Внаслідок цього ціни на фітнес-послуги в бізнес і економ сегментах зменшилися. Рівень доходів населення не дозволяє операторам фітнес-ринку підвищувати ціни і конкуренція тут залишається слабкою.
В статье представлен анализ современного состояния функционирования фитнес-индустрии нашего государства и на основе этого перспектив ее развития. С каждым годом количество фитнес-клубов растет, а это важный сегмент в развитии массового спорта. Анализируя объем фитнес-рынка Украины было установлено, что по состоянию на конец 2015 года получено $ 156 800 000 прибыли, хотя его потенциальная ёмкость остается на уровне $ 2 млрд. Установлено, что по состоянию на 2015 год только 9% населения страны было вовлечено в занятия фитнесом. Основными лидерами на рынке, по-прежнему, остаются сети фитнес-центров среднего ценового сегмента. Увеличение количества операторов на фитнес-рынке Украины способствовало росту конкуренции и, соответственно, усилению борьбы за клиента. В результате цены на фитнес-услуги в бизнес и эконом сегментах уменьшились. Уровень доходов населения не позволяет операторам фитнес-рынка повышать цены и конкуренция здесь остается слабой.
The analyzes of current state of fitness industry’s operation of our country and prospects of development based on it are presented in the article. The number of fitness clubs is growing every year, and it is an important segment in development of mass sports. Analyzing the amount of fitness market in Ukraine, we found out that at the end of 2015 the profit was $ 156.8 million, while its potential capacity is $ 2 billion. Unfortunately, Ukrainian costs on services "sports, entertainment" fell by 73,5%. Generally, 600 fitness clubs operates in Ukraine. At the end of 2015, Kyiv became the center of fitness services in our country where 75% of fitness clubs concentrated. It was established that in 2015 only 9% of the population was involved in fitness. The networks of fitness centers of middle price segment remain the main market leaders. Increasing the number of operators in the Ukrainian fitness market contributed the increasing of competition and, therefore, strengthening the fight for the client. As a result, prices for fitness services in business and economy segments decreased. Income levels does not allow operators of fitness market to raise prices, so competition remains weak. However, the offers’ distribution of fitness services in different parts of our country is unequal and fitness services are concentrated primarily in big cities. The state has the potential for growing and development of fitness industry but favorable conditions for investors should be created.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19341
Appears in Collections:Випуск 5К (86)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chekhovska.pdf404 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.