DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2012-12-09T21:49:35Z-
dc.date.available2012-12-09T21:49:35Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЯнченко, Тамара Василівна. Проблеми соціально-педагогічної підтримки дітей, які потребували захисту, в Україні (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. В. Янченко ; наук. кер. Л. М. Завацька ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua:8080/handle/123456789/1915-
dc.description.abstractДисертацію присвячено питанням теорії і практики соціально-педагогічної підтримки дітей, які потребували захисту, в Україні у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Автором виявлено і сформульовано структуру, зміст та форми соціально-педагогічної підтримки дітей з боку земських органів місцевого самоуправління, православної церкви, громадських організацій та приватних осіб. У роботі проаналізовано стан вивчення проблеми у педагогічній та історико-педагогічній літературі. З’ясовано сутність поняття “соціально-педагогічна підтримка”, подано педагогічні характеристики тих категорій дітей, які потребували захисту у зазначений період, обґрунтовано чинники, що загострили потребу в організації їх навчання і суспільного виховання. У дисертації виявлено та актуалізовано досвід виправного, антиалкогольного та релігійно-морального виховання підростаючого покоління, а також визначено можливості використання позитивного історичного досвіду у діяльності сучасних навчально-виховних закладів.ru_RU
dc.description.abstractThe dissertation is dedicated to the problems of theory and practice of the social-pedagogical assistance of children, who needed protection in Ukraine in the second part of the 19th century – at the beginning of the 20th century. The author of the dissertation has revealed and formulated the structure, the matter and forms of social-pedagogical assistance of children by zemsky bodies of the local authorities, the Christian church, social organizations and private persons. The state of researching this problem in pedagogical and history-pedagogical literature was analyzed in dissertation. There was cleared the essence of the term “social-pedagogical assistance”, given the pedagogical characteristics to the categories of children, who needed protection at the indicated period and grounded the factors, which strained the need in arranging their studying and social education. In the dissertation there was revealed and actualized the experience of penitentiary, antialcoholic, religious and moral education on new generation. The possibilities of using modern educational institutions are also determined in the research.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ ім. М. П. Драгомановаru_RU
dc.subjectсоціально-педагогічна підтримкаru_RU
dc.subjectсуспільне вихованняru_RU
dc.subjectвиправне вихованняru_RU
dc.subjectсоціалізаціяru_RU
dc.subjectсоціальна адаптаціяru_RU
dc.subjectпедагогізація соціальної допомогиru_RU
dc.subjectзанедбані дітиru_RU
dc.subjectsocial-pedagogical assistanceru_RU
dc.subjectsocial educationru_RU
dc.subjectpenitentiary educationru_RU
dc.subjectsocializationru_RU
dc.subjectsocial adaptationru_RU
dc.subjectpedagogicalization of social helpru_RU
dc.subjectneglected childrenru_RU
dc.subject.classification37.013.42 (09)ru_RU
dc.titleПроблеми соціально-педагогічної підтримки дітей, які потребували захисту, в Україні (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)ru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yanchenko.pdf216.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.