Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Деякі аспекти педагогічно виваженого використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання природничо-математичних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Підгорна, Т. В.
dc.date.accessioned 2018-05-14T14:00:26Z
dc.date.available 2018-05-14T14:00:26Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Підгорна, Т. В. Деякі аспекти педагогічно виваженого використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання природничо-математичних дисциплін / Т. В. Підгорна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 19 (26). – С. 51-59. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19090
dc.description.abstract Одним з основних завдань навчання є інтелектуальний розвиток учнів. В статті розглянуто умови педагогічно виваженого використання інформаційно-комунікаційних технологій для інтелектуального розвитку учнів під час навчання природничо-математичних дисциплін. Наведено приклади навчальних завдань, під час виконання яких доцільно використовувати інформаційно-комунікаційні технології. ua
dc.description.abstract Одним из основных заданий обучения есть интеллектуальное развитие учеников. В статье рассматриваются условия педагогически целесообразного использования информационно-коммуникационных технологий во время обучения естественно-математических дисциплин для интеллектуального развития учеников. Подано примеры учебных заданий во время выполнения каких целесообразно использовать информационно-коммуникационные технологии. ua
dc.description.abstract One of the main tasks of learning is the intellectual development of students. In article examined conditions of pedagogical prudent use of ICT in the teaching of natural and mathematical disciplines for the intellectual development of students. Examples of learning tasks during the implementation of which should be used information and communication technologies. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтелектуальний розвиток ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології навчання ua
dc.subject педагогічно виважене використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі ua
dc.subject интеллектуальное развитие ua
dc.subject информационно-коммуникационные технологии обучения ua
dc.subject педагогически целесообразное использование информационно- коммуникационных технологий в учебном процессе ua
dc.subject intellectual development ua
dc.subject ICT training ua
dc.subject teaching balanced use of ICT in the classroom ua
dc.subject.classification 37.016:5]:004 ua
dc.title Деякі аспекти педагогічно виваженого використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання природничо-математичних дисциплін ua
dc.title.alternative Некоторые аспекты педагогически виверенного использования информационно-коммуникационных технологий во время обучения естественно-математических дисциплин ua
dc.title.alternative Some aspects of teaching weighted using of information and communication technologies during the learning of natural and mathematical sciences ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу