Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Значення інтонаційної теорії для музичного виховання школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щериця, Т. В.
dc.date.accessioned 2018-05-10T11:05:01Z
dc.date.available 2018-05-10T11:05:01Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Щериця, Т. В. Значення інтонаційної теорії для музичного виховання школярів / Т. В. Щериця // Наукові записки : збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. – Вип. LVІІ (57) : педагогічні та історичні науки. – С. 168-173. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19000
dc.description.abstract У статті розглядається роль і значення теорії інтонації в музичному вихованні школярів. Короткий виклад основних наукових положень, спроектованих на цілі, завдання уроку музики, супроводжуються конкретними прикладами та методичними рекомендаціями. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается роль и значение теории интонации в музыкальном воспитании школьников. Краткое изложение основных научных положений, спроецированных на цели, задачи урока музыки, сопровождаются конкретными примерами и методическими рекомендациями. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.title Значення інтонаційної теорії для музичного виховання школярів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу