Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лабурцева, О. І.
dc.contributor.author Страшинська, Л. В.
dc.date.accessioned 2018-05-04T08:17:17Z
dc.date.available 2018-05-04T08:17:17Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Лабурцева, О. І. Методи кількісної оцінки ризиків у маркетингу / О. І. Лабурцева, Л. В. Страшинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 30. - С. 56-65. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18887
dc.description.abstract У статті визначено місце етапу оцінки ризиків у процесі ризик-менеджменту в маркетингу. Показано, що найбільш об’єктивне уявлення про рівень ризику забезпечують показники ризику, розраховані на основі розподілу імовірностей фінансового результату проекту. Розглянуто способи отримання розподілів імовірностей фінансових результатів та методи розрахунку показників ризику маркетингових проектів. Зроблено висновок, що рішення про доцільність здійснення маркетингових проектів має бути обґрунтоване зіставленням сподіваного результату та ризику. ua
dc.description.abstract В статье определено место этапа оценки рисков в процессе риск-менеджмента в маркетинге. Показано, что наиболее объективное представление об уровне риска обеспечивают показатели риска, рассчитанные на основе распределения вероятностей финансового результата проекта. Рассмотрены способы получения распределений вероятностей финансовых результатов и методы расчета показателей риска маркетинговых проектов. Сделан вывод, что решение о целесообразности осуществления маркетинговых проектов должно быть обосновано сопоставлением ожидаемого результата и риска. ua
dc.description.abstract In the article the place of the stage of risk evaluation in the process of risk management in marketing is determined. It is shown that the most objective picture of the level of risk ensure the risk indicators which are calculated on the basis of the probability distribution of the financial result of the project. The methods of obtaining probability distributions of financial results and calculation methods of risk indicators of marketing projects are considered. It is concluded that the decision about the feasibility of implementation of marketing projects must be justified by the comparison of expected result and risk. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject ризики в маркетингу ua
dc.subject управління ризиками ua
dc.subject методи кількісної оцінки ризиків ua
dc.subject теорія прийняття рішень ua
dc.subject риски в маркетинге ua
dc.subject управление рисками ua
dc.subject методы количественной оценки рисков ua
dc.subject теория принятия решений ua
dc.subject risks in marketing ua
dc.subject risk management ua
dc.subject quantitative methods of risk evaluation ua
dc.subject decision making theory ua
dc.subject.classification 339.13: 330:45 ua
dc.title Методи кількісної оцінки ризиків у маркетингу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу