Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Навчально-виховний процес вальдорфської школи як засіб формування цілісного світогляду людини (приклад четвертого класу)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Халамендик, В. Б.
dc.date.accessioned 2018-04-27T13:03:48Z
dc.date.available 2018-04-27T13:03:48Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Халамендик, В. Б. Навчально-виховний процес вальдорфської школи як засіб формування цілісного світогляду людини (приклад четвертого класу) = Educational process of the waldorf school as a means of forming a holistic worldview of a person (an example of the fourth class) / В. Б. Халамендик // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : ПП Вид-во «Гілея», 2018. – Вип. 3 (1-2). – С. 79-91. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18796
dc.description.abstract Розглянуто основні принципи навчально-виховного процесу та зміст програми четвертого класу у вальдорфській школі, побудованої за методом «епох». Показано можливості планування навчального матеріалу з урахуванням ритму року. Наголошено на значенні цілісної подачі навчального матеріалу в різних шкільних предметах, об’єднання їх наскрізною темою для формування цілісного світогляду дитини. Розкрито сутність перших трьох семиліть розвитку дитини та їх врахування у побудові навчально-виховного процесу вальдорфської школи. Охарактеризовано роль вчителя у навчально-виховному процесі вальдорфської школи. ua
dc.description.abstract We examined the basic principles of the educational process and the content of the fourth-grade program at the Waldorf School, which is built on the "epoch" method. The possibilities of planning the educational material taking into account the rhythms of the year were shown. Attention was accentuated on the significance of a submission of educational material in various school subjects and their integration as a crosscutting theme for the formation of a holistic child's worldview. The essence of the first three seven-year child development and with taking into account the construction of the educational process of the Waldorf school was uncovered. The role of the teacher in the educational process of the Waldorf school was characterized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво «Гілея» ua
dc.subject антропософія ua
dc.subject вальдорфська педагогіка ua
dc.subject воля ua
dc.subject почуття ua
dc.subject мислення ua
dc.subject епоха ua
dc.subject головний урок ua
dc.subject anthroposophy ua
dc.subject The Waldorf education ua
dc.subject will ua
dc.subject feelings ua
dc.subject thinking ua
dc.subject epoch ua
dc.subject the main lesson ua
dc.subject.classification 371.314.3 ua
dc.title Навчально-виховний процес вальдорфської школи як засіб формування цілісного світогляду людини (приклад четвертого класу) ua
dc.title.alternative Educational process of the waldorf school as a means of forming a holistic worldview of a person (an example of the fourth class) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу