Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація педагогічного експерименту з упровадження методичних засад формування предметних компетентностей у майбутніх учителів фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ніколаєв, О. М.
dc.date.accessioned 2018-04-12T08:44:55Z
dc.date.available 2018-04-12T08:44:55Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ніколаєв, О. М. Організація педагогічного експерименту з упровадження методичних засад формування предметних компетентностей у майбутніх учителів фізики / О. М. Ніколаєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 17. - С. 19-26 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18677
dc.description.abstract У статті презентується процес організації педагогічного експерименту з упровадження методичних засад формування предметних компетентностей у майбутніх учителів фізики у педагогічних вищих навчальних закладах України. Наведено завдання, які вирішувались впродовж педагогічного експерименту, зокрема: рівень сформованості предметних компетентностей студентів як показника готовності до майбутньої фахової діяльності, проблему моделювання у методиці навчання фізики, експериментально перевірити запропоновану авторську систему формування предметних компетентностей як засіб моделювання діяльності студента впродовж його навчання в педагогічному університеті. Наведено особливість пошукового експерименту, який проводився шляхом дослідження основних проблем підготовки компетентного майбутнього вчителя фізики. Описано результати констатуючого експерименту: шляхом аналізу проблеми дослідження, змісту компетентнісного підходу в підготовці сучасного фахівця, змісту предметної компетентності майбутнього вчителя, технології розробки предметних компетентностей виділено складові системи предметних компетентностей майбутнього вчителя фізики: готовність до формування світогляду, готовність здійснювати експериментальну діяльність, готовність розв’язувати фізичні задачі, готовність здійснювати методичну діяльність. ua
dc.description.abstract В статье презентуется процесс организации педагогического эксперимента по внедрению методических основ формирования предметных компетенций у будущих учителей физики в педагогических высших учебных заведениях Украины. Приведены задачи, которые решались в течение педагогического эксперимента, в частности: уровень сформированности предметных компетенций студентов как показателя готовности к будущей профессиональной деятельности, проблему моделирования в методике обучения физике, экспериментальная проверка предложенной авторской системы формирования предметных компетенций как средства моделирования деятельности студента в течение его обучения в педагогическом университете. Приведены особенности поискового эксперимента, который проводился путем исследования основных проблем подготовки компетентного будущего учителя физики. Описаны результаты констатирующего эксперимента: путем анализа проблемы исследования, содержания компетентностного подхода в подготовке современного специалиста, содержания предметной компетентности будущего учителя, технологии разработки предметных компетенций выделено составляющие системы предметных компетенций будущего учителя физики: готовность к формированию мировоззрения, готовность осуществлять экспериментальную деятельность, готовность решать физические задачи, готовность осуществлять методическую деятельность. ua
dc.description.abstract The article is presented the process of organizing the pedagogical experiment on introduction of methodical bases of formation of subject competence in the future teachers of physics in pedagogical higher educational institutions of Ukraine. Presents problems that are solved within the pedagogical experiment, in particular: the level of formation of subject competence of students as readiness indicator to future professional activity, the problem of modeling in the methodology of teaching physics, experimental verification of the proposed authoring system forming subject specific competences as a means of modeling the student’s activities during his studies at the pedagogical University. Peculiarities search experiment, which was conducted by examining the main issues of training competent future teachers of physics. The results of ascertaining experiment: through the analysis of the research problem, the content of the competency approach to the preparation of the modern expert, the content of the subject competence of the future teacher, subject specific competences development technology allocated components subject competences system of the future teacher of physics: the readiness for the formation of outlook, the willingness to carry out experimental work, a willingness to solve physical tasks, readiness to carry out methodical activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject готовність ua
dc.subject експеримент ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject критерій Вілкоксона-Манна-Уітні ua
dc.subject предметна компетентність ua
dc.subject світогляд ua
dc.subject фізика ua
dc.subject готовность ua
dc.subject эксперимент ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject критерий Вилкоксона-Манна-Уитни ua
dc.subject предметная компетентность ua
dc.subject мировоззрение ua
dc.subject физика ua
dc.subject readiness ua
dc.subject experiment ua
dc.subject expertise ua
dc.subject Wilcoxon-Mann-Whitney ua
dc.subject subject competence ua
dc.subject ideology ua
dc.subject physics ua
dc.subject.classification 378.016:53 (075.3) ua
dc.title Організація педагогічного експерименту з упровадження методичних засад формування предметних компетентностей у майбутніх учителів фізики ua
dc.title.alternative Организация педагогического эксперимента по внедрению методических основ формирования предметных компетентностей у будущих учителей физики ua
dc.title.alternative Organization pedagogical experiment with introducing methodological principles of forming object competence of future physics teachers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу