DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет корекційної педагогіки та психології » Навчальні видання Факультету корекційної педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18640
Title: Змістове наповнення корекційного навчання розумово відсталих дітей в Україні (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.)
Authors: Супрун, Микола Олексійович
Keywords: корекція
ґенеза корекційного навчання
допоміжна школа
діти з обмеженими розумовими можливостями
діти з порушеннями інтелектуального розвитку
correction
genesis of correctional education
subsidiary school
mentally deficient children
Issue Date: 2011
Publisher: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
Citation: Супрун, М. О. Змістове наповнення корекційного навчання розумово відсталих дітей в Україні (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.) / М. О. Супрун // Теорія і практика олігофренопедагогіки та спеціальної психології : зб. наук. праць. / За ред. : Т. В. Сак. – Київ : КАФЕДРА, 2011. – Вип. 6 – С. 126-134.
Abstract: Дослідження присвячене цілісному історико-педагогічному аналізу процесу розвитку корекційного навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями в Україні (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.). Проаналізовано основні особливості цього процесу на різних етапах суспільного розвитку країни
The investigation is devoted to the complex historical and pedagogical analysis of the development process of the correctional education of the mentally deficient children in Ukraine (the second half of the XIX – the first half of the XX century). The analysis of the main particularities of the process on different stages of public development of the country has been made.
Description: Література: 1. Бондар В.І. Проблеми корекційного навчання у спеціальній педагогіці: Навч. посіб. / В.І. Бондар. – К.: Наш час, 2005. – 176 с. 2. Бондар В.І. Періодизація розвитку теорії і практики освіти розумово відсталих дітей / В.І. Бондар, Л.К. Одинченко // Дефектологія. – 1996. – № 2. – С. 2–5. 3. Супрун М.О. Корекційне навчання учнів допоміжних закладів освіти: витоки, становлення та розвиток (друга половина XIX – перша половина XX ст.): Монографія. / М.О. Супрун. – К.: Вид. КЮІ МВСУ Паливода А.В., 2005. – 326 с.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18640
ISSN: 978-966-2705-00-3
Appears in Collections:Навчальні видання Факультету корекційної педагогіки та психології
Навчальні видання Факультету корекційної педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suprunстаття890.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.