ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Жерноклєєв, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-20T18:11:58Z | |
dc.date.available | 2018-03-20T18:11:58Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Жерноклєєв, І. В. Політико-економічні і соціокультурні детермінанти підготовки майбутніх учителів технологій у північних країнах Європи і Україні / І. В. Жерноклєєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 7. - С. 77-82. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18400 | |
dc.description.abstract | У статті представлені політико-економічні і соціокультурні детермінанти освітніх систем країн Північної Європи (скандинавських і Фінляндії) і України у частині підготовки майбутніх учителів технологій і професійного навчання учнів. Також, розглядаються деякі національні особливості удосконалення педагогічної освіти у зазначених країнах на сучасному етапі їх розвитку. | ua |
dc.description.abstract | В статье представлены политико-экономические и социокультурные детерминанты образовательных систем стран Северной Европы (скандинавских и Финляндии) и Украины в части подготовки будущих учителей технологий и профессионального обучения учащейся молодежи. Также рассматриваются некоторые национальные особенности совершенствования педагогического образования в указанных странах на современном этапе их развития. | ua |
dc.description.abstract | In article are presented political-economical and sociocultural determinants of educational systems of the European Nordic countries (Scandinavian and Finland) for training the future teachers of technology and vocational education. Also, some national particularities of the improvement of the pedagogical formation are considered in specified country on modern stage of their development. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | вчитель технологій | ua |
dc.subject | освітня політика | ua |
dc.subject | системи освіти | ua |
dc.subject | економіка | ua |
dc.subject | соціальні функції | ua |
dc.subject | суспільство | ua |
dc.subject | культура | ua |
dc.subject | учитель технологий | ua |
dc.subject | образовательная политика | ua |
dc.subject | системы образования | ua |
dc.subject | экономика | ua |
dc.subject | социальные функции | ua |
dc.subject | общество | ua |
dc.subject | teacher of technologies | ua |
dc.subject | educational policy | ua |
dc.subject | systems of education | ua |
dc.subject | economy | ua |
dc.subject | social functions | ua |
dc.subject | society | ua |
dc.subject | culture | ua |
dc.subject.classification | 378(4+477) | ua |
dc.title | Політико-економічні і соціокультурні детермінанти підготовки майбутніх учителів технологій у північних країнах Європи і Україні | ua |
dc.type | Article | ua |