DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1839
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвердлова, Тетяна Геннадіївна-
dc.date.accessioned2012-11-28T21:50:56Z-
dc.date.available2012-11-28T21:50:56Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСвердлова, Тетяна Геннадіївна. Теоретичні засади процесу гуманізації освіти в Японії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. Г. Свердлова ; наук. кер. Т. І. Левченко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 19 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1839-
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячене системному вивченню педагогічних особливостей процесу гуманізації освіти в Японії в контексті світового гуманістичного освітнього руху та перевірці можливості використання позитивного японського педагогічного досвіду з метою вдосконалення функціонування навчальних закладів України. У роботі розкрито сутність системного підходу як загальнонаукової методології та методологічного засобу вивчення складних педагогічних явищ; узагальнено погляди вітчизняних та зарубіжних дослідників на теоретичні засади процесу гуманізації освіти з подальшою їх конкретизацією та систематизацією (зміст понять гуманізації освіти та її принципів, гуманістичної освіти з її критеріями й іншими системними характеристиками, гуманної особистості тощо); простежена із системних позицій кроскультурна еволюція гуманістичних ідей у світовій педагогіці, включаючи проблеми гуманізації освіти в ХХ-ХХІ ст. У цьому контексті системно проаналізовано теоретичні засади та педагогічні особливості процесу гуманізації освіти в Японії, які включають мету, структуру, компонентний склад, функції та системоутворювальні фактори аристократичної, самурайської, буддійської, перед- та післявоєнної освіти, урядової програми реформування освіти в ХХІ ст. Висвітлено впровадження японського гуманістичного педагогічного досвіду в три дошкільні навчальні заклади України за допомогою розробленої на його основі авторської психолого-педагогічної програми розвитку комунікативних та організаторських здібностей дітей п’яти-шести років “Працюймо разом”.ru_RU
dc.description.abstractThe research is devoted to system studying of pedagogical pecularities of humanization of education in Japan and investigation of possibilities of application of positive Japanese humanistic educational experience with the aim of humanization of educational process in Ukraine. The work contains the analysis of conceptional approaches and points of view of native and foreign scientists on humanization of education, humanistic education, humanistic personality, principles of humanization of education, specification and extention of the pedagogical meaning of the notion “humanization”, created systemic universal model of humanistic educational system, investigation of the evolution process and contemporary state of development of world humanistic educational ideas from the systemic positions. The research systematizes humanistic educational experience of Japan and investigates the possibilities of its adaptation and application in Ukraine. The efficiency of the formation of communicative and organizational abilities of children with the help of humanistic oriented elements of Japanese pre-school education have been experimentally grounded in the work for the first time. Using Japanese humanistic oriented educational experience author’s Psychological and Pedagogical Programme of Development of Children’s Communicative and Organizational Abilities in the Kindergarten has been worked out and received approbation.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ ім. М.П. Драгомановаru_RU
dc.subjectгуманізація освітиru_RU
dc.subjectгуманістична освітаru_RU
dc.subjectгуманна особистістьru_RU
dc.subjectсаморозвитокru_RU
dc.subjectсистемний підхідru_RU
dc.subjectсистема освіти Японіїru_RU
dc.subjecthumanization of educationru_RU
dc.subjecthumanistic educationru_RU
dc.subjecthumanistic personalityru_RU
dc.subjectself-developmentru_RU
dc.subjectsystem approachru_RU
dc.subjecteducational system of Japanru_RU
dc.subject.classification37.013 (520)ru_RU
dc.titleТеоретичні засади процесу гуманізації освіти в Японіїru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sverdlova.pdf238.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.