Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

«М’який» менеджмент в контексті управлінських стратегій сучасності (соціально-філософський аналіз)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москаєва, Ольга Олександрівна
dc.date.accessioned 2018-03-15T08:51:19Z
dc.date.available 2018-03-15T08:51:19Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Москаєва, О. О. «М’який» менеджмент в контексті управлінських стратегій сучасності (соціально-філософський аналіз) : автореф. дис. ... канд. філос. наук. 09.00.03 / Ольга Олександрівна Москаєва; [Наук. кер. В. П. Заблоцький] ; М-во освіти і науки України ; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. – 21 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18345
dc.description.abstract У дисертації представлено соціально-філософський аналіз світоглядно- методологічних основ дослідження «м’якого» менеджменту в контексті управлінських стратегій сучасності, соціально-філсофське обгрунтування концепцій «м’якого» менеджменту; праксеологічні засади дослідження «м’якого» менеджменту» в контексті управлінських стратегій сучасності в Україні. В результаті дослідження визначено, що «м’який» менеджмент – це концепція, що акцентує увагу на пошуку регулюючих систем, більш ефективних і менш репресивних; система управління процесами, що здатна викликати позитивні зміни, ніж «жорстка» техногенна система. Охарактеризована філософська концептуалізація феномена «м’якого» менеджменту: сутність, зміст і основні умови виникнення. На основі соціально- філософського аналізу виділені критерії ефективного функціонування «м’якого» менеджменту, до складу яких входять критерії формування системи, оптимальності, ефективності. Проведено соціально-філософське дослідження функціонування «м’якого» менеджменту в суспільних осередках; обґрунтовано напрями оптимізації «м’якого» менеджменту в контексті управлінських стратегій сучасності в ареалі українського простору. ua
dc.description.abstract В диссертации представлен соціально-философский анализ мировоззренческо-методологических оснований исследования «мякого» менеджмента в контексте управленческих стратегий современности; социально-философское обоснование концепций «мягкого» менеджмента в контексте управленческих стратегий современности; праксеологические основания исследования «мягкого» менеджмента в контексте управленческих стратегий современности Украины. В результате исследования определено, что «мягкий» менеджмент – это концепция, которая акцентирует внимание на поиске регулируюющих систем, более эффективных и менее репрессивных, представляющую систему управления процессами, которые способны вызывать позитивные изменения, чем «жесткая» техногенная система. Охарактеризована философская концептуализация феномена «мягкого» менеджмента: сущность, содержание и основные условия возникновения; На основе социально-философского анализа выделены критерии эффективного функционирования «мягкого» менеджмента, в состав которых входят критерии формирования системы, оптимальности, эффективности. Проведено социально-философское исследование функционирования «мягкого» менеджмента в общественных организациях; обоснованы направления оптимизации «мягкого» менеджмента в контексте управленческих стратегий современности в ареале украинского пространства. ua
dc.description.abstract In the thesis it is presents the socio-philosophical analysis of «soft» management in the context of managerial strategies of the present. The analysis of the philosophical and methodological foundations of the «soft» management study was conducted; Socio-philosophic substantiation of the concepts of «soft» management; practical principles of the study of «soft» management «in the context of managerial strategies of the present in Ukraine. On the basis of complex, system analysis, the genesis of managerial thought in the process of social development is investigated. The emergence (formation) of «soft» management in the context of managerial strategies of the present – challenges and needs; the categorical research apparatus has been formed in the context of social-philosophic analysis. The study found that «soft» management is a concept. As the result of the research it was found that the soft management is a concept, that focuses on the search the that focuses on finding regulatory systems that are more effective and less repressive; the system of process control that can bring positive changes than «rigid» man-made (technogenic) system. The philosophical conceptualization of the phenomenon of «soft» management is characterized: the essence, content and basic preconditions of origin; modern trends of the prevailing state of «soft» management in the context of managerial strategies of the present: between «hard» management and communicative humanization; Criteria of effective functioning of «soft» management in the context of managerial strategies of the present are determined. On the basis of sociophilosophical analysis, criteria are set out for the effective functioning of «soft» management, which includes criteria for system formation, optimality, and efficiency. With the help of the above criteria, appropriate indicators of the functioning of the system are allocated. The «soft» mechanism of modern management (any: strategic, tactical, operational, etc.) is solved in accordance with the concept of «free man», creative, creative, multicultural, innovative with large-scale planetary thinking, capable of stimulating desired changes, managing them in the context of managerial Strategies. Management strategy – the general concept of changing the state of an object, system or process leading to the achievement of the proposed. The use of the principles of soft management of the international educational space in the domestic educational system leads to the formation of the creative and creative personality of the future. Among the main principles we have identified the following: «equal participation in management», autonomy, «free choice», «personal development», the application of innovative forms of work, the principle of international academic mobility. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject менеджмент ua
dc.subject «м’який» менеджмент ua
dc.subject «м’яка» сила ua
dc.subject управління ua
dc.subject «м’яке» управління ua
dc.subject «жорсткий» менеджмент ua
dc.subject управлінські стратегії ua
dc.subject комунікативна гуманізація ua
dc.subject менеджмент ua
dc.subject «мягкий» менеджмент ua
dc.subject «мягкая» сила ua
dc.subject управление ua
dc.subject «мягкое» управление ua
dc.subject «жесткий» менеджмент ua
dc.subject управленческие стратегии ua
dc.subject коммуникативная гуманизация ua
dc.subject management ua
dc.subject soft management ua
dc.subject soft power ua
dc.subject management ua
dc.subject «soft» management ua
dc.subject «hard» management ua
dc.subject corporate strategy ua
dc.subject communicative humanization ua
dc.subject.classification 141.7:005.3 (043.3) ua
dc.title «М’який» менеджмент в контексті управлінських стратегій сучасності (соціально-філософський аналіз) ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу