DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 07. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія » Випуск 36 (49) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛиновицька, А.-
dc.date.accessioned2018-03-02T13:31:01Z-
dc.date.available2018-03-02T13:31:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛиновицька, А. Освіта як система суб'єкт-суб'єктних відносин : відповідальність як основа свободи і творчості / А. Линовицька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 36(49). - С. 210-216.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18226-
dc.description.abstractОсвіта аналізується як система суб’єкт-суб’єктних відносин, основними показниками ефективності яких є органічна взаємовідповідність свободи і відповідальності; автор зазначає, що всі учасники навчально-виховного процесу є одночасно його суб’єктами і об’єктами; всі вони мають право на свободу і одночасно – зобов’язані нести певну міру відповідальності за свої дії.ua
dc.description.abstractОбразование анализируется как система субъект-субъектных отношений, основными показателями эффективности которых является органическое соотношение свободы и ответственности; автор отмечает, что все участники учебно-воспитательного процесса являются одновременно его субъектами и объектами; все они имеют право на свободу и одновременно обязаны нести определенную меру ответственности за свои действия.ua
dc.description.abstractEducation is analyzed as a system of subject-subjective relations, the main indicators of the effectiveness of which is an organic relation between freedom and responsibility; the author notes that all participants in the educational process is both its subjects and objects; they all have the right to freedom and at the same time are required to bear some measure of responsibility for their actions.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectлюдинаua
dc.subjectосвітаua
dc.subjectсуб’єктua
dc.subjectсуб’єкт освітиua
dc.subjectнавчанняua
dc.subjectтворчістьua
dc.subjectвідповідальністьua
dc.subjectсвободаua
dc.subjectчеловекua
dc.subjectобразованиеua
dc.subjectсубъектua
dc.subjectсубъект образованияua
dc.subjectобучениеua
dc.subjectтворчествоua
dc.subjectответственностьua
dc.subjectpeopleua
dc.subjecteducationua
dc.subjectthe subjectua
dc.subjectthe subject of educationua
dc.subjectlearningua
dc.subjectcreativityua
dc.subjectresponsibilityua
dc.subjectfreedomua
dc.subject.classification37.01/.09ua
dc.titleОсвіта як система суб'єкт-суб'єктних відносин: відповідальність як основа свободи і творчостіua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 36 (49)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Linovitska.pdf338.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.