Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Опанасюк, Ю. І.
dc.date.accessioned 2018-03-02T13:23:55Z
dc.date.available 2018-03-02T13:23:55Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Опанасюк, Ю. І. Протестний дискурс освітнього неолібералізму / Ю. І. Опанасюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 36(49). - С. 180-186. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18222
dc.description.abstract Молодіжний протестний дискурс початку ХХІ століття значною мірою просякнутний ідеями освітнього неолібералізму. Його специфічною вимогою є не тільки зміна наявної освіти, але й усієї соціальної системи функціонування конкретного суспільства. Під цим оглядом освіта має сприяти розвитку критичних здібностей і вільному саморозвитку особистості та формуванню нової колективності, а також розгортанню громадянського суспільства. Отож, вимоги трансформації освіти поєднуються з доволі жорсткою критикою соціальної структури, оскільки вважається, що зміни в освіті неможливі без переміни самого суспільства. Тому прискіплива увага учасників підпорядкованого освітньому неолібералізму протестного дискурсу спрямована не тільки на відмову від Болонської системи, покращення якості навчання, розширення можливості вибору дисциплін і збільшення часу на їх опанування, але й на вагомі соціальні перетворення. Як вважають прихильники традиційної освіти, опір освітньому неолібералізму має розгортатися в контексті розуміння взаємозв’язку між політичними структурами та історичним досвідом розвитку глобального капіталізму. ua
dc.description.abstract Молодежный протестный дискурс начала XXI века в значительной мере пронизан идеями образовательного неолиберализма. Его специфическим требованием является не только изменение имеющегося образования, но и всей социальной системы функционирования конкретного общества. В этом смысле образование должно способствовать развитию критических способностей и свободе саморазвития личности и формированию новой коллективности, а также развертыванию гражданского общества. Итак, требования трансформации образования сочетаются с довольно жесткой критикой социальной структуры, поскольку считается, что изменения в образовании невозможны без изменения самого общества. Поэтому пристальное внимание участников подчиненного образовательному неолиберализму протестного дискурса направлено не только на отказ от Болонской системы, улучшение качества обучения, расширение возможности выбора дисциплин и увеличение времени на их освоение, но и на весомые социальные преобразования. Как считают сторонники традиционного образования, сопротивление образовательному неолиберализму должно происходить в контексте понимания взаимосвязи между политическими структурами и историческим опытом развития глобального капитализма. ua
dc.description.abstract Youth protest discourse of the beginning of the XXI century is largely permeated the educational ideas of neoliberalism. His specific requirement is not only to change the existing education, but also the functioning of the whole social system of a particular society. In this sense, education must contribute to the development of critical abilities and freedom of self-development and the formation of a new collectivity, as well as the deployment of civil society. Thus, the requirements of the transformation of education combined with fairly harsh criticism of the social structure, it is believed that changes in education is not possible without changing the society. Therefore, careful attention of the subordinate educational protest neoliberal discourse is not only aimed at the refusal of Bologna system, improving the quality of education, expanding the choice of disciplines and increased time for their development, but also to the significant social changes. As think advocates of traditional education, resistance to neoliberalism education should take place in the context of understanding the relationship between the political structures and the historical experience of the development of global capitalism. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject капіталізм ua
dc.subject неоліберальний індустріалізм ua
dc.subject освіта ua
dc.subject освітній неолібералізм ua
dc.subject капитализм ua
dc.subject неолиберальный индустриализм ua
dc.subject образование ua
dc.subject образовательный неолиберализм ua
dc.subject capitalism ua
dc.subject neoliberal industrialism ua
dc.subject education ua
dc.subject educational neoliberalism ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Протестний дискурс освітнього неолібералізму ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу