ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Кирилова, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-02T08:11:41Z | |
dc.date.available | 2018-03-02T08:11:41Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Кирилова, О. О. Символ символістів як філософська основа кінотеорії / О. О. Кирилова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 36(49). - С. 37-46. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18194 | |
dc.description.abstract | Стаття являє собою перше в культурології та філософії кіно обґрунтування теорії кіно, яка базується на теорії символізму (літературного, філософського й мистецького) межі ХІХ — початку ХХ століть. Символ символістів як основа даної теорії кладе в її основу такі характеристики як незводимість до образу, діахронність та монтажний принцип, трансцендування — їх розглянуто у статті. | ua |
dc.description.abstract | Статья представляет собой первое в культурологии и в философии кино обоснование теории кино, основанной на теории символизма (литературного, философского, художественного) рубежа ХІХ — начала ХХ вв. Символ символистов как основа кинотеории кладет в ее основу такие характеристики, как несводимость к образу, диахронность и монтажный принцип, трансцендирование — эти принципы рассмотрены в статье. | ua |
dc.description.abstract | The article is the first articulation of the Symbolist film theory in the Philosophy of film and in Cultural research. This film theory is based on philosophical, literary, visual-art-related symbolism of the period of fin de sciecle (XIX-XX c.) The symbol of symbolists as a basis for new film theory is defined by such traits as non-correspondence to the mere image (cinematic), diachronic dimension and ability to editing and fixing, transcendence. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | символ | ua |
dc.subject | символізм | ua |
dc.subject | образ-рух | ua |
dc.subject | образ-межа | ua |
dc.subject | spectre | ua |
dc.subject | монтаж | ua |
dc.subject | "кіно модерну" | ua |
dc.subject | Ens Realissimus | ua |
dc.subject | дифузність | ua |
dc.subject | символизм | ua |
dc.subject | образ-движение | ua |
dc.subject | образ-предел | ua |
dc.subject | "кино модерна" | ua |
dc.subject | диффузность | ua |
dc.subject | symbol | ua |
dc.subject | symbolism | ua |
dc.subject | image-movement | ua |
dc.subject | image-border | ua |
dc.subject | editing | ua |
dc.subject | art nouveau cinema | ua |
dc.subject | diffusion | ua |
dc.subject.classification | 791.32 | ua |
dc.title | Символ символістів як філософська основа кінотеорії | ua |
dc.type | Article | ua |