DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 07. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія » Випуск 36 (49) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18194
Title: Символ символістів як філософська основа кінотеорії
Authors: Кирилова, О. О.
Keywords: символ
символізм
образ-рух
образ-межа
spectre
монтаж
"кіно модерну"
Ens Realissimus
дифузність
символизм
образ-движение
образ-предел
"кино модерна"
диффузность
symbol
symbolism
image-movement
image-border
editing
art nouveau cinema
diffusion
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кирилова, О. О. Символ символістів як філософська основа кінотеорії / О. О. Кирилова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 36(49). - С. 37-46.
Abstract: Стаття являє собою перше в культурології та філософії кіно обґрунтування теорії кіно, яка базується на теорії символізму (літературного, філософського й мистецького) межі ХІХ — початку ХХ століть. Символ символістів як основа даної теорії кладе в її основу такі характеристики як незводимість до образу, діахронність та монтажний принцип, трансцендування — їх розглянуто у статті.
Статья представляет собой первое в культурологии и в философии кино обоснование теории кино, основанной на теории символизма (литературного, философского, художественного) рубежа ХІХ — начала ХХ вв. Символ символистов как основа кинотеории кладет в ее основу такие характеристики, как несводимость к образу, диахронность и монтажный принцип, трансцендирование — эти принципы рассмотрены в статье.
The article is the first articulation of the Symbolist film theory in the Philosophy of film and in Cultural research. This film theory is based on philosophical, literary, visual-art-related symbolism of the period of fin de sciecle (XIX-XX c.) The symbol of symbolists as a basis for new film theory is defined by such traits as non-correspondence to the mere image (cinematic), diachronic dimension and ability to editing and fixing, transcendence.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18194
Appears in Collections:Випуск 36 (49)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kyrylova.pdf370.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.