DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Навчальні видання Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18060
Title: Корекційне навчання учнів допоміжних закладів освіти: витоки, становлення та розвиток (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.)
Authors: Супрун, Микола Олексійович
Keywords: спеціальна школа для дітей з особливими освітніми потребами
школярі з інтелектуальними порушеннями
корекційне виховання
корекційне навчання
учні допоміжної школи
навчання
special school for children with special educational needs
schoolchildren with intellectual disabilities
correctional education
remedial education
Issue Date: 2005
Publisher: Вид. Паливода А.В.
Citation: Супрун, М. О. Корекційне навчання учнів допоміжних закладів освіти : витоки, становлення та розвиток (кінець ХІХ – перша половина ХХ ст.) : монографія / М. О. Супрун. – Київ : Вид. Паливода А. В., 2005. – 328 с.
Abstract: Здійснено історико-педагогічний аналіз розвитку вітчизняної теорії та практики корекційного навчання учнів допоміжних шкіл. У історико-педагогічному ракурсі розглядаються компоненти педагогічного процесу: організація, зміст, методика. Визначені основні періоди й етапи становлення та розвитку корекційного навчання дітей із особливими потребами, висвітлено його основні тенденції, починаючи з другої половини ХІХ – до середини ХХ ст. Книга розрахована на наукових працівників, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться історією спеціальної педагогіки.
The historical and pedagogical analysis of the development of the national theory and practice of corrective education of pupils of auxiliary schools is carried out. In the historical pedagogical perspective, the components of the pedagogical process are considered: organization, content, methodology. The main periods and stages of the formation and development of corrective education for children with special needs have been determined, and its main trends have been covered since the second half of the 19th to the mid-20th century. The book is designed for researchers, teachers, students, all who are interested in the history of special pedagogy.
Description: Рекомендовано до друку Вченою радою Київського юридичного інституту МВС України (протокол №4 від 29 грудня 2004 р.)
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18060
ISSN: 966-8037-52-9
Appears in Collections:Навчальні видання Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suprun, Nikolay A.pdfмонографія2.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.