DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 2 Ч. 1 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18049
Title: Теоретичні та методичні проблеми застосування вільно розповсюджуваного програмного забезпечення в інформатичній підготовці майбутнього вчителя
Other Titles: Theoretical and methodical problems of the use of freely distributed software in the informatics training of the future teacher
Authors: Яшанов, С. М.
Яшанов, М. С.
Keywords: вільне програмне забезпечення
інформатична підготовка
інформатичні компетентності
активізація процесу навчання
технології навчання
free software
computer science training
computer competence
activation of the process of studying of informatics disciplines
teaching technology
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во "Гілея"
Citation: Яшанов, С. М. Теоретичні та методичні проблеми застосування вільно розповсюджуваного програмного забезпечення в інформатичній підготовці майбутнього вчителя = Theoretical and methodical problems of the use of freely distributed software in the informatics training of the future teacher / С. М. Яшанов, М. С. Яшанов // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : ПП Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 2, ч. І : Педагогічні науки. – С. 18-29.
Abstract: Розглянуті основні технології навчання, що застоcовуються під час навчання інформатичних дисциплін та напрямків активізації процесу інформатичної підготовки за рахунок використання вільного програмного забезпечення.
To consider basic technologies of studies, that using during the studies of informatics disciplines and directions of process preparation activation of informatics due to the use of free software.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18049
Appears in Collections:Випуск 2 Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yashanov S..pdf249.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.