Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ішутіна, О. Є.
dc.date.accessioned 2018-02-14T08:47:47Z
dc.date.available 2018-02-14T08:47:47Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Ішутіна, О. Є. Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови / О. Є. Ішутіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 62-67. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18044
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність вимірювання соціокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога в межах лінгвометодичного моніторингу, визначено його теоретико-методичні засади та проаналізовано переважні методи реалізації. ua
dc.description.abstract In this paper the necessity of measuring of the socio-cultural competence of the prospective native language teachers within linguomethodological monitoring is justified; theoretical and methodological principles of monitoring are defined and the principal methods of implementation are analyzed ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject методи моніторингу ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject соціокультурна компетентність учителя-філолога ua
dc.subject структура соціокультурної компетентності ua
dc.subject лінгвометодичний моніторинг ua
dc.subject критерії моніторингу ua
dc.subject monitoring criteria ua
dc.subject methods of monitoring ua
dc.subject competence ua
dc.subject socio-cultural competence of the native language teacher ua
dc.subject structure of socio-cultural competence ua
dc.subject linguomethodological monitoring ua
dc.subject.classification 37.035.467 ua
dc.subject.classification 811.161.2 ua
dc.title Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу