DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 43 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18044
Title: Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови
Authors: Ішутіна, О. Є.
Keywords: методи моніторингу
компетентність
соціокультурна компетентність учителя-філолога
структура соціокультурної компетентності
лінгвометодичний моніторинг
критерії моніторингу
monitoring criteria
methods of monitoring
competence
socio-cultural competence of the native language teacher
structure of socio-cultural competence
linguomethodological monitoring
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ішутіна, О. Є. Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови / О. Є. Ішутіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 62-67.
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність вимірювання соціокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога в межах лінгвометодичного моніторингу, визначено його теоретико-методичні засади та проаналізовано переважні методи реалізації.
In this paper the necessity of measuring of the socio-cultural competence of the prospective native language teachers within linguomethodological monitoring is justified; theoretical and methodological principles of monitoring are defined and the principal methods of implementation are analyzed
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18044
Appears in Collections:Випуск 43

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ishutina.pdf173.99 kBAdobe PDFView/Open
zmist.pdf125.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.