DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 43 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18044
Title: | Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови |
Authors: | Ішутіна, О. Є. |
Keywords: | методи моніторингу компетентність соціокультурна компетентність учителя-філолога структура соціокультурної компетентності лінгвометодичний моніторинг критерії моніторингу monitoring criteria methods of monitoring competence socio-cultural competence of the native language teacher structure of socio-cultural competence linguomethodological monitoring |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова |
Citation: | Ішутіна, О. Є. Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови / О. Є. Ішутіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 62-67. |
Abstract: | У статті обґрунтовано необхідність вимірювання соціокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога в межах лінгвометодичного моніторингу, визначено його теоретико-методичні засади та проаналізовано переважні методи реалізації. In this paper the necessity of measuring of the socio-cultural competence of the prospective native language teachers within linguomethodological monitoring is justified; theoretical and methodological principles of monitoring are defined and the principal methods of implementation are analyzed |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18044 |
Appears in Collections: | Випуск 43 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ishutina.pdf | 173.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
zmist.pdf | 125.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.