DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 43 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18016
Title: Незалежний розподіл вступників як методологія розширення рівного доступу до вищої освіти
Authors: Зеленський, К. В.
Keywords: доступ до вищої освіти
спеціальність
незалежний розподіл
бланк-заявка вступника
access to higher education
speciality
independent distribution
entrants application form
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Зеленський, К. В. Незалежний розподіл вступників як методологія розширення рівного доступу до вищої освіти / К. В. Зеленський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 58-62.
Abstract: Забезпечення рівного доступу до вищої освіти є однією із головних законодавчо визначених норм. У статті пропонується методологія незалежного розподілу вступників між навчальними закладами як інструмент розширення можливостей реалізації права на рівний доступ до вищої освіти. Пропонується алгоритм автоматизованого розподілу вступників за спеціальностями та навчальними закладами.
Ensuring of equal access to higher education is one of the main items of the statutory standards. The article offers the methodology of independent distribution of entrants among educational institutions as an implement to widen opportunities of rights realization for equal access to higher education. The algorithm of automatic distribution of entrants according to specialities and educational institutions is proposed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18016
Appears in Collections:Випуск 43

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zelenskiy.pdf148.64 kBAdobe PDFView/Open
zmist.pdf125.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.