DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 43 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоломінова, О. О.-
dc.contributor.authorРоман, С. В.-
dc.date.accessioned2018-02-13T12:04:43Z-
dc.date.available2018-02-13T12:04:43Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКоломінова, О. О. Методологічні засади укладання програми підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з англійської мови у початковій школі / О. О. Коломінова, С. В. Роман // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 88-93.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18011-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання укладання програми підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з англійської мови у початковій школі. Аналізуються її функції: нормативно-контролююча, розвивально-виховна та функція управління навчально-виховним процесом.Досліджується підсумковий контроль в аспекті цілепокладання. Розглядаються об’єкти підсумкової оцінки досягнень учнів початкових класів в оволодінні англійською мовою.ua
dc.description.abstractThe article deals with the issue of creating programme for final testing primary school learners’ English language achievements. Its main functions (normative-testing, developing-educational and the function of learning-educational process management ) are analyzed. The final testing is investigated through the perspective of learning goals. Primary school learners’ final testing objectives are specified.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ ім. М. П. Драгомановаua
dc.subjectпідсумковий контрольua
dc.subjectнавчальні досягненняua
dc.subjectучні початкової школиua
dc.subjectоб'єкти контролюua
dc.subjectангломовна комунікативної компетенціяua
dc.subjectfinal testingua
dc.subjectlearning achievementsua
dc.subjectprimary school learnersua
dc.subjectmain focus for testingua
dc.subjectEnglish language communicative competenceua
dc.subject.classification371.26ua
dc.subject.classification373.2.016ua
dc.titleМетодологічні засади укладання програми підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з англійської мови у початковій школіua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 43

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolominova.pdf189.41 kBAdobe PDFView/Open
zmist.pdf125.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.