DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 43 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрінько, С. І.-
dc.contributor.authorЯкименко, Л. В.-
dc.date.accessioned2018-02-13T11:21:42Z-
dc.date.available2018-02-13T11:21:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПрінько, С. І. Впровадження моніторингу якості освіти як об'єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів з використанням інформаційних технологій / С. І. Прінько, Л. В. Якименко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 172-176.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17996-
dc.description.abstractОсновною соціальною вимогою українського суспільства є потреба якості шкільної освіти. З огляду на це, на сьогодні існує проблема у вдосконаленні нинішнього визначення ефективності діяльності навчальних закладів та впровадженні нових механізмів оцінювання. У статті йдеться про досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації та здійсненні моніторингу якості освіти на регіональному рівні.ua
dc.description.abstractThe main social demand of Ukrainian society is the requirement of the grade of schooling. Regard to this, it is the problem to improve the current determination of the effectiveness of activity o f the educational institutions and the introduction o f the new evaluation mechanism. The article deals with the experience o f using the informational and communicational technologies in organization and implementation o f monitoring the grade o f schooling on the regional level.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ ім. М. П. Драгомановаua
dc.subjectмоніторингua
dc.subjectосвітня системаua
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїua
dc.subjectтестуванняua
dc.subjectmonitoringua
dc.subjecteducational systemua
dc.subjectthe informational and communicational technologiesua
dc.subjecttestingua
dc.subject.classification37.014.6ua
dc.titleВпровадження моніторингу якості освіти як об'єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів з використанням інформаційних технологійua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 43

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prinko.pdf139.41 kBAdobe PDFView/Open
zmist.pdf125.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.