DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет соціально-економічної освіти та управління » Наукові праці Факультету соціально-економічної освіти та управління »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17962
Title: Евалюація : наукові, освітні, соціальні проекти. Випуск 3
Keywords: евалюація
наукові проекти
освітні проекти
соціальні проекти
освіта іммігрантів
evaluation
scientific projects
educational projects
social projects
education of immigrants
Issue Date: 2017
Publisher: CESESP
Citation: Евалюація : наукові, освітні, соціальні проекти / Редактори : В. Євтух, Л. Корпоровіч, М. Руісс, Л. Рутка. – Київ : CESESP, 2017. – Вип. 3. – 220 с.
Abstract: Матеріали журналу знайомлять читача з поняттям «евалюація», його поширеністю у сучасному науковому дискурсові, можливостями нового дослідницького конструкту у стимулюванні новацій в освітній сфері українського соціального простору. Досвідом у царині діляться теоретики і практики з Німеччини, Польщі, України. У випуску вміщені статті, виконані на основі результатів спільного українсько-латвійського проекту «Іммігранти в суспільстві: виклики для освіти».
Published materials introduce the notion «evaluation», to readers its usage in a contemporary scientific discourse, the possibilities of a new researching construct in the stimulation of innovations in the Ukrainian social space. Theoretists and practitioners from Germany, Poland, Ukraine share their experience in the field of education. This issue contains articles, wich are and based on the results of the mutual Ukrainian-Latvian project «Immigrants in Society: Challenges for Education».
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17962
Appears in Collections:Наукові праці Факультету соціально-економічної освіти та управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Evaluation_Issue_3_2017.pdf7.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.