Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема гендерного підходу у процесі фізичного виховання загальноосвітніх шкіл

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Захарченко, М. О.
dc.date.accessioned 2018-02-12T10:10:35Z
dc.date.available 2018-02-12T10:10:35Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Захарченко, М. О. Проблема гендерного підходу у процесі фізичного виховання загальноосвітніх шкіл / М. О. Захарченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 11(81). - С. 46-49. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17918
dc.description.abstract Відсутність гендерного підходу до формування особистості дітей може не тільки деформувати процес їх психічного розвитку, а й негативно позначитися на їх фізичному здоров’ї. У зв’язку з цим залучення дітей і молоді до систематичних занять фізичними вправами, як основного чинника здорового способу життя, можливо за умови диференційованого гендерного підходу. ua
dc.description.abstract Отсутствие гендерного подхода к формированию личности детей может не только деформировать процесс их психического развития, но и негативно сказаться на их физическом здоровье. В связи с этим привлечение детей и молодежи к систематическим занятиям физическими упражнениями, как основного фактора здорового образа жизни, возможно при условии дифференцированного гендерного подхода. ua
dc.description.abstract The lack of a gender approach to formation of the personality of children can not only distort the process of their mental development, but also affect their physical health. In this regard, the involvement of children and young people to systematic physical activities as the main factor of a healthy lifestyle, possibly subject to a differentiated gender approach. Integration of gender approach in physical education of the modern secondary school is one of the indicators of the gender balance of Ukraine as a developed state, standing in front of the European choice. This, in turn, requires targeted gender mainstreaming as a new way of knowing and understanding the realities of modernity in the educational process and physical activities of secondary school and, on this basis, the improvement of the educational process, filling it with content that will contribute to the formation of modern worldview of students and development of their personal potential. Today more than ever there is a question about the implementation of the gender approach in physical education of the younger generation. Introduction of gender approach in physical education of schoolchildren should be understood as an extension of living space for the development of individual abilities and inclinations of each child that will help develop a specific strategy for attracting students to systematic physical training and inculcate in them a positive attitude towards physical activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject гендерний підхід ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject гендерный подход ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject gender approach ua
dc.subject physical education ua
dc.subject.classification 796.011.3 :373+159.922.1 ua
dc.title Проблема гендерного підходу у процесі фізичного виховання загальноосвітніх шкіл ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу