DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 18. Економіка і право » Випуск 27 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17797
Title: Умови капіталізації бренду
Authors: Студінська, Галина Яківна
Keywords: бренд
капітал бренду
капіталізація бренду
brand
brand equity
brand capitalization
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Студінська, Г. Я. Умови капіталізації бренду / Г. Я. Студінська // Науковий часопис Національного педагогічного універитету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 27. - С. 110-118.
Abstract: Капітал бренду є потенціалом бренду, його силою, здатністю генерувати доходи, це цінність компанії для споживачів, інвесторів, власників. Для перетворення бренду в капітал необхідно, щоб бренд був юридично формалізований, включений у ринковий обіг як елемент виробництва, а його цінність була сприйнята споживачами. Капіталізація брендів у масштабі держави збільшує реальний капітал країни
Capital brand is the potential of the brand, its strength, its ability to generate income is the value of consumers, investors and owners. To convert brand equity requires that the brand was legally formalized included in market circulation as part of the production, and his value was perceived by consumers. Capitalization brands in the whole state increases the real capital of the country
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17797
Appears in Collections:Випуск 27

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Studinska.pdf331.46 kBAdobe PDFView/Open
Zmist.pdf216.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.