Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Муха, О. Я.
dc.date.accessioned 2018-01-31T09:55:05Z
dc.date.available 2018-01-31T09:55:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Муха, О. Я. Релігійні мотиви у рекламі: межа кітчу у сакробізнесі / О. Я. Муха // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 38(51). - С. 121-129. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17737
dc.description.abstract У статті визначено і доповнено поняття сакробізнесу, обґрунтовано його кітчевий характер на підставі аналізу практики використання релігійної тематики у рекламних кампаніях товарів і послуг, відокремлених від релігійних цілей. Запропоновано ознаки кітчевості за А. Молем й окреслено основні алгоритми конструювання рекламних кампаній із використанням релігійної тематики. Виділено два алгоритми розробки таких рекламних кампаній, пов’язані із протилежними векторами переходу sacrum у profanum і profanum у sacrum. Сакралізація продукту відбувається через присвоєння символічного статусу святині (система ознакування чи ритуалізація). Секуляризація чи "олюднення" сакрального (божества, служителів культу, релігійної символіки чи мотивів) – через зведення його до популярного, побутового, профанного. Визначено й упорядковано перелік релігійних мотивів й символів, до яких найчастіше вдаються рекламісти. ua
dc.description.abstract В статье определяется и дополняется понятие сакробизнеса, обосновывается его китчевый характер на основании анализа практики использования религиозной тематики в рекламных кампаниях товаров и услуг, не имеющих непосредственных религиозных целей. Предложено использовать признаки китчевости по А. Молю; обозначены основные алгоритмы конструирования рекламных кампаний с использованием религиозной тематики. Выделены два алгоритма разработки таких рекламных кампаний, связанные с противоположными векторами перехода sacrum в profanum и profanum в sacrum. Сакрализация продукта происходит через присвоение символического статуса святыни (систему обозначения или ритуализацию). Секуляризация или "очеловечивание" сакрального (божества, служителей культа, религиозной символики или мотивов) – через сведение его к популярному, бытовому, профанному. Определен и упорядочен перечень религиозных мотивов и символов, к которым чаще всего прибегают рекламисты. ua
dc.description.abstract The article defines and expanded the concept of the Spiritual Marketing. The author discussed his kitsch's character based on the analysis of the practice of using religious themes in advertising campaigns for goods and services, separated from religious purposes. In reference to the theory of Abraham Moles, were proposed the characteristics of kitsch and outlined the basic algorithms for the design of advertising campaigns with the use of religious themes. Discussing the preparation of such advertising campaigns, two algorithms were proposed as related to the opposite vectors of transition from sacrum to profane and from profane to sacrum. The article indicates that sacralization of the product occurs through the appropriation of the symbolic status of the temple (system of signification or ritualization). Secularization or „humanization” in relation to the sacrum (deity, priests or religious symbols) is by reduction to the popular, the ordinary, the profane. And finally, the author was appointed and ordered the list of religious motives and symbols most often used by advertisers. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject сакробізнес ua
dc.subject кітч ua
dc.subject релігійний кітч ua
dc.subject реклама ua
dc.subject сакрум ua
dc.subject профанум ua
dc.subject секуляризація ua
dc.subject сакралізація ua
dc.subject профанація ua
dc.subject народна релігійність ua
dc.subject релігійні ґаджети ua
dc.subject сакробизнес ua
dc.subject китч ua
dc.subject религиозный китч ua
dc.subject секуляризация ua
dc.subject сакрализация ua
dc.subject профанация ua
dc.subject народная религиозность ua
dc.subject религиозные гаджеты ua
dc.subject spiritual marketing ua
dc.subject kitsch ua
dc.subject religious kitsch ua
dc.subject advertising ua
dc.subject sacrum ua
dc.subject profane ua
dc.subject secularization ua
dc.subject sacralization ua
dc.subject profanation ua
dc.subject folk religion ua
dc.subject religious gadgets ua
dc.subject.classification 659 ua
dc.subject.classification 2-7 ua
dc.title Релігійні мотиви у рекламі: межа кітчу у сакробізнесі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу