Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.date.accessioned 2018-01-22T11:25:35Z
dc.date.available 2018-01-22T11:25:35Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Андрущенко, В. Герменевтика освіти (спроба теоретичного аналізу) / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 5-9. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17563
dc.description.abstract Аналізуються проблеми та перспективи розвитку освіти в контексті нового Закону України «Про вищу освіту»; обґрунтовується, що основним питанням сьогодення для освіти є питання про зміну філософії й загальної архітектоніки освіти в системі викликів сучасного світу; автором розглядаються глобальні і локальні чинники, які формують виклики, аналізуються відповіді на них зміною філософської парадигми модернізації освіти. Глобалізація та інформаційна революція, війна і внутрішні негаразди, суперечності, труднощі змінюють світ так швидко, що педагоги не встигають осмислити ці зміни, осягнути їх філософію, перевести її на мову освітньої політики, а далі – на мову конкретних навчальних технологій. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Педагогічна преса ua
dc.subject культура ua
dc.subject навчання ua
dc.subject виховання ua
dc.subject освітня політика ua
dc.subject.classification 378.000.141:37.014.001 ua
dc.title Герменевтика освіти (спроба теоретичного аналізу) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу