DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет менеджменту освіти та науки » Наукові праці Факультету менеджменту освіти та науки »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрущенко, Віктор Петрович-
dc.date.accessioned2018-01-22T11:24:50Z-
dc.date.available2018-01-22T11:24:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАндрущенко, В. Філософія в педагогічному процесі : статус та функціональне визначення / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2015. - № 1. - С. 5-11.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17562-
dc.description.abstractПедагогічний дискурс, розпочатий прийняттям нового Закону України «Про вищу освіту», з особливою гостротою розгорнувся навколо проблеми вільного вибору студентами тих чи інших дисциплін, серед яких опинилась і така «вічна дисципліна», як філософія. Автор категорично відкидає спроби деяких «реформаторів» не тільки вилучення філософії з навчального процесу, але й обмеження її (філософії) у змісті та годинах, відведених на її викладання. Філософія – основа світогляду і методології наукового пізнання, а тому має вивчатись як обов’язкова дисципліна при підготовці фахівців усіх спеціальностей і напрямів. Особливе значення вивчення філософії набуває в ситуації агресії Росії в Україну та нового перерозподілу світу, інспірованого тією ж таки Росією. Зупинити агресора може лише людина високого патріотичного штибу, світоглядної і професійної підготовки, людина, вихована на національних і загальнолюдських цінностях, основу яких формує філософія. Автор наголошує на недоторканності філософії в навчальному процесі. Питання полягає лише в тім, яку філософію треба читати в українських університетах? На думку автора, національну і світову, ту, яка стверджує ідею людини, її свободи і творчого розвитку.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherПедагогічна пресаua
dc.subjectкультураua
dc.subjectосвітаua
dc.subjectфілософіяua
dc.subjectсвітоглядua
dc.subjectметодологіяua
dc.subjectвихованняua
dc.subject.classification1:378ua
dc.titleФілософія в педагогічному процесі : статус та функціональне визначенняua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Наукові праці Факультету менеджменту освіти та науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andrushchenko.pdf272.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.