DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1740
Title: Психолого-педагогічні основи розвитку індивідуальності дитини від 3 до 7 років
Authors: Кузьменко, Віра Ульянівна
Keywords: індивідуальність
розвиток
індивідуальні відмінності
індивідуальний підхід
індивідуалізація
цілепокладання
вибірковість
винахідливість
індивідуальний стиль діяльності
індивідуальний стиль поведінки
individuality
development
individual differences
individual approach
individualization
purposefulness
selectivity
ingenuity
individual style of activity
individual style of behavior
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Кузьменко, Віра Ульянівна. Психолого-педагогічні основи розвитку індивідуальності дитини від 3 до 7 років : автореф. дис. ... докт. психол. наук : 19.00.07 / В. У. Кузьменко ; наук. кер. І. Д. Бех ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 41 с.
Abstract: У дисертації викладено теоретико-методологічні основи проблеми, обґрунтовано психолого-педагогічну концепцію розвитку індивідуальності дитини, в якій висвітлено принципи її створення, вихідні наукові положення, методику діагностичної та розвивально-корекційної роботи. Охарактеризовано особливості формування системоутворювальних властивостей індивідуальності, закономірності становлення індивідуальних відмінностей у дитини 3-7 років, проаналізовано сучасну соціокультурну ситуацію розвитку дитини, що склалася в дошкільних навчальних закладах з цього напряму роботи. На основі теоретико-експериментальних даних розроблено модель розвитку індивідуальності дитини 3-7 років, в якій відображено особливості цього процесу та його результати. У дисертації представлено технологію розвитку індивідуальності дитини 3-7 років, зокрема, окреслено систему психолого-педагогічних умов, які необхідно створити в дошкільних навчальних закладах для успішного розвитку індивідуальності дитини та найбільш ефективних психолого-педагогічних засобів індивідуалізації навчання і виховання. Доведено сензитивність вказаного періоду для формування системоутворювальних властивостей індивідуальності, стабілізації індивідуальних відмінностей, виникнення індивідуального стилю діяльності та зміцнення інтегральної індивідуальності як цілісного утворення.
This dissertation contains bases of theoretical and methodological problems, psychological and also a description of pedagogical idea about children individuality development. This conception describes principles of individuality creation, initial scientific theses, methodic of diagnostic, correction and developing operations. Also it describes peculiarities of the individuality foundation properties and regularity of children's individual differences formation; and an analysis of the modern social and cultural situation in infant schools. On the fields of theoretic and experimental data, there is the elaboration a model of the children 3-7 years old individuality development. It represents properties of this process and its results. Technology of children's individuality development is also exposed, especially psychological and pedagogical system of conditions, which should be created in infants schools for a successful individuality development and a most effective pedagogical and psychological facilities of training and education personalization. There is sensitivity of mentioned period for the forming of backbone individuality virtues, stabilization of individuality differences, appearing of individual style of activity and consolidation of integral individuality as complete system.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1740
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuzmenko.pdf389.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.