DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 25 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17325
Title: Активные методы обучения и преподавания, используемые для формирования здорового образа жизни на основе жизненных навыков
Authors: Минакова, И. В.
Keywords: жизненные навыки
здоровый способ жизни
активные методы обучения
активное участие
життєві навички
здоровий спосіб життя
активні методи навчання
активна участь
vital skills
healthy way of life
active methods of studies
active voice
Issue Date: 2014
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Минакова, И. В. Активные методы обучения и преподавания, используемые для формирования здорового образа жизни на основе жизненных навыков / И. В. Минакова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 25. - С. 128-134.
Abstract: В статье рассматривается актуальность использования активных методов обучения в процессе формирования здорового образа жизни на основе жизненных навыков. Акцентировано внимание на том, что интерактивные методы преподавания и обучения или методы на основе широкого участия являются важной частью образования в области здоровья на основе навыков. Отмечено, что навыки усваиваются лучше всего в процессе наблюдения и использования приобретаемых знаний, когда учащиеся имеют возможность активно практиковать их. Осуществлен анализ традиционных методов обучения и сделан вывод о том, что простое перечисление навыков учителем и лекции, которые слушают учащиеся, не всегда приводят к тому, что учащиеся овладевают ими. Необходимо учиться на практике. Учителя должны использовать такие методы в классе, которые дают возможность молодым людям наблюдать эти навыки на практике, а затем использовать их в жизни. Приводится описание модели развития навыков, которые могут служить в качестве руководства для организации занятий в классе, перечисляются конкретные преимущества методов преподавания и обучения на основе активного участия учеников.
У статті розглядається актуальність використання активних методів навчання в процесі формування здорового способу життя на основі життєвих навичок. Акцентована увага на тому, що інтерактивні методи викладання та навчання або методи на основі широкої участі є важливою частиною освіти в області здоров’я на основі навичок. Відзначено, що навики засвоюються краще всього в процесі спостереження і використання знань, що набуваються, коли учні мають можливість активно практикувати їх. Здійснено аналіз традиційних методів навчання і зроблено висновок, про те, що просте перерахування навичок вчителем і лекції, які слухають учні, не завжди приводять до того, що учні опановують їх. Необхідно вчитися на практиці. Вчителі повинні використовувати такі методи в класі, які дають можливість молодим людям спостерігати ці навики на практиці, а потім використовувати їх у житті. Наводиться опис моделі розвитку навичок, які можуть служити в якості керівництва для організації занять у класі, перераховуються конкретні переваги методів викладання і навчання на основі активної участі учнів.
In the article actuality of the use of active methods of teaching in the process of forming of healthy way of life is examined on the basis of vital skills. Attention is accented on that interactive methods of teaching and teaching or methods on the basis of wide participation are important part education in area of health on the basis of skills. It is marked that skills are mastered the best of all in the process of supervision and use of the acquired knowledges, when a student is in a position actively to practice them. The analysis of traditional methods of teaching is carried out and a conclusion is done, that simple enumeration of skills by a teacher and lectures which listen a student not always result in that a student seize by them. It is necessary to study in practice. Teachers must use such methods in a class, which enable young people to look after these skills in practice, and then to use them in life. Description over of model of development of skills which can serve as guidance for organization of employments in a class is brought, perechislyuyut’sya concrete advantages of methods of teaching and teaching on the basis of active voice.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17325
Appears in Collections:Випуск 25

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Minakova.pdf340.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.