Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль дитячої книжки у вихованні людяності в дітей дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Луценко, Ірина Олексіївна
dc.date.accessioned 2018-01-04T14:36:18Z
dc.date.available 2018-01-04T14:36:18Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Луценко, І. О. Роль дитячої книжки у вихованні людяності в дітей дошкільного віку / І. О. Луценко // Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. праць. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський нац. ун-т імені І. Огієнка, 2016. - Вип. 21. - Ч. 2. - С. 202-206. ua
dc.identifier.issn 2309-9763
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17277
dc.description.abstract У статті з позиції сьогодення розглядається проблема використання дитячої книжки в процесі виховання людяності в дітей дошкільного віку. Аналізуються особливості виховного процесу, психолого-педагогічний потенціал дитячої літератури. ua
dc.description.abstract The article describes the relationship between the importance of children's books in the educational processof educationalinstitutionsand the familyand the stateof education preschool of children. The author highlights the negative impact of public events on the process of socialization of a child, forming preschoolers' supportive attitude towards people, the credibility of the human environment and a sense of security. Toimplementeducationalobjectives «toachieve true goodness»(A. Schweitzer),the authorsubstantiates thenecessityofusingbestworksofartcreatedforchildrenintheeducationalprocess;revealsthepeculiarities of active perceptionof artworksby preschool children, itsrole in the development ofsympathy andempathy. Thearticlehighlightstheconceptof«humanity»asthebasicqualityofaperson,definesthetasksof teaching humanity,revealsthe association of teaching humanity as a universal quality of education, benevolence asthe nationalfeature ofUkrainianpeople.The conditionsof teachinghumanity to preschool children, psychological and pedagogical potential of children's literature are analyzed ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка ua
dc.subject духовне виховання ua
dc.subject дитяча художня література ua
dc.subject базова якість особистості ua
dc.subject людяність ua
dc.subject доброзичливість ua
dc.subject spiritual education ua
dc.subject children's literature ua
dc.subject the basic quality of personality ua
dc.subject humanity ua
dc.subject kindness ua
dc.subject.classification 373. 2. 015. 31:177. 72 ua
dc.title Роль дитячої книжки у вихованні людяності в дітей дошкільного віку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу