Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив способів організації дитячої діяльності на розвиток творчої активності дітей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Луценко, Ірина Олексіївна
dc.date.accessioned 2018-01-04T08:21:03Z
dc.date.available 2018-01-04T08:21:03Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Луценко, І. О. Вплив способів організації дитячої діяльності на розвиток творчої активності дітей / І. О. Луценко // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія : Педагогіка. - Мелітополь : МДПУ імені Б. Хмельницького, 2015. - Вип. 1(14). - С. 115-119. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17265
dc.description.abstract У статті розкрито сутність понять«активність», «творча активність», «активація» та «активізація». Як вияв творчої активності, автор розглядає взаємодію проявів таких базових якостей особистості дошкільника, як креативність, ініціативність, самостійність. З’ясовано також особливості способів безпосереднього (прямого) й опосередкованого (непрямого) керування різними видами специфічної дитячої діяльності: ігрової, навчально- пізнавальної, художньої, комунікативно-мовленнєвої, рухової, трудової. Показано вплив організованого та самостійного типів діяльності на розвиток творчої активності дітей. ua
dc.description.abstract Lutsenko Iryna. Influence of ways of organizing children’s activities on the development of children’s creative activity. The article reveals the essence of the concepts of “activity”, “creative activity”, “activation” and “activization”. As an expression of creative activity, the author examines the interaction between manifestations of such basic preschooler’s personality traits as creativity, initiative, and independence. The article also details the features of the methods of immediate (direct) and mediated (indirect) management of different types of the specific children’s activities: game, educational, artistic, communicative-andspeech, physical, and labour. It shows the influence of organized and independent types of activity on the development of creative activity of children ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького ua
dc.subject активність ua
dc.subject творча активність ua
dc.subject активація ua
dc.subject ініціативність ua
dc.subject креативність ua
dc.subject організація діяльності ua
dc.subject самостійність ua
dc.subject creative activity ua
dc.subject activity ua
dc.subject activation ua
dc.subject activization ua
dc.subject creativity ua
dc.subject initiative ua
dc.subject independence ua
dc.subject organization of activities ua
dc.subject.classification 37.015.31 ua
dc.title Вплив способів організації дитячої діяльності на розвиток творчої активності дітей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу