DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛуценко, Ірина Олексіївна-
dc.date.accessioned2018-01-04T08:21:03Z-
dc.date.available2018-01-04T08:21:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛуценко, І. О. Вплив способів організації дитячої діяльності на розвиток творчої активності дітей / І. О. Луценко // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія : Педагогіка. - Мелітополь : МДПУ імені Б. Хмельницького, 2015. - Вип. 1(14). - С. 115-119.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17265-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність понять«активність», «творча активність», «активація» та «активізація». Як вияв творчої активності, автор розглядає взаємодію проявів таких базових якостей особистості дошкільника, як креативність, ініціативність, самостійність. З’ясовано також особливості способів безпосереднього (прямого) й опосередкованого (непрямого) керування різними видами специфічної дитячої діяльності: ігрової, навчально- пізнавальної, художньої, комунікативно-мовленнєвої, рухової, трудової. Показано вплив організованого та самостійного типів діяльності на розвиток творчої активності дітей.ua
dc.description.abstractLutsenko Iryna. Influence of ways of organizing children’s activities on the development of children’s creative activity. The article reveals the essence of the concepts of “activity”, “creative activity”, “activation” and “activization”. As an expression of creative activity, the author examines the interaction between manifestations of such basic preschooler’s personality traits as creativity, initiative, and independence. The article also details the features of the methods of immediate (direct) and mediated (indirect) management of different types of the specific children’s activities: game, educational, artistic, communicative-andspeech, physical, and labour. It shows the influence of organized and independent types of activity on the development of creative activity of childrenua
dc.language.isoukua
dc.publisherМелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницькогоua
dc.subjectактивністьua
dc.subjectтворча активністьua
dc.subjectактиваціяua
dc.subjectініціативністьua
dc.subjectкреативністьua
dc.subjectорганізація діяльностіua
dc.subjectсамостійністьua
dc.subjectcreative activityua
dc.subjectactivityua
dc.subjectactivationua
dc.subjectactivizationua
dc.subjectcreativityua
dc.subjectinitiativeua
dc.subjectindependenceua
dc.subjectorganization of activitiesua
dc.subject.classification37.015.31ua
dc.titleВплив способів організації дитячої діяльності на розвиток творчої активності дітейua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
article_lutsenko.pdf228.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.