DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 3К(84) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17251
Title: Вплив мотивації до занять фізичним вихованням на рівень фізичного здоров‘я та фізичної підготовленості студентської молоді
Authors: Дорофєєва, О. Є.
Яримбаш, К. С.
Keywords: мотивація
фізичне виховання
фізичне здоров’я
фізична підготовленість
рівень
взаємозв’язок
мотивация
физическое воспитание
физическое здоровье
физическая подготовленность
уровень
взаимосвязь
motivation
physical education
physical health
physical fitness
level of relationship
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Дорофєєва, О. Є. Вплив мотивації до занять фізичним вихованням на рівень фізичного здоров‘я та фізичної підготовленості студентської молоді / О. Є. Дорофєєва, К. С. Яримбаш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 К (84). – С. 159-162.
Abstract: В статті розглянуто актуальне питання - формування мотивації до занять фізичним вихованням та взаємозв’язок рівня мотивації з рівнем фізичного здоров’я та фізичної підготовленості студентів-першокурсників вищих навчальних закладів різного профілю. Окреслена постановка проблеми дослідження, надано аналіз останніх публікацій провідних фахівців в галузі фізичного виховання з окресленого питання. Сформульовано мету та завдання дослідження. Надано вичерпний аналіз отриманих результатів дослідження: проведено аналіз фізичного здоров’я студентів 1 курсів за п’ятьма рівнями за методикою експрес оцінки Г.Л. Апанасенко, визначено та проаналізовано рівень фізичної підготовленості студентів, проведено аналіз провідних мотивів у студентів щодо формування мотивації до занять фізичним вихованням, встановлено взаємозв’язок між показниками самооцінки мотивації досягнення (за чотирма рівнями) та рівнем фізичного здоров’я та фізичної підготовленості першокурсників. Обґрунтовано висновки щодо отриманих результатів, окреслені перспективи подальших досліджень в цьому напрямку.
В статье рассмотрен актуальный вопрос - формирование мотивации к занятиям физическим воспитанием и взаимосвязь уровня мотивации с уровнем физического здоровья и физической подготовленности студентов-первокурсников высших учебных заведений различного профиля. Обозначена постановка проблемы исследования, дан анализ последних публикаций ведущих специалистов в области физического воспитания по рассматриваемому вопросу. Сформулированы цель и задачи исследования. Представлен анализ полученных результатов исследования: проведен анализ физического здоровья студентов 1 курсов по пяти уровням по методике экспресс оценки Г.Л. Апанасенко, определены и проанализированы уровень физической подготовленности студентов, анализ ведущих мотивов у студентов к формированию мотивации к занятиям физическим воспитанием, установлена взаимосвязь между показателями самооценки мотивации достижения (по четырем уровням) и уровнем физического здоровья и физической подготовленности первокурсников. Обоснованы выводы относительно полученных результатов исследования, обозначены перспективы дальнейших исследований в этом направлении.
The article deals with the topical issue - the formation of motivation for physical education classes and the relationship between motivation level to the level of physical health and physical fitness of first-year students of higher educational institutions in various fields. Designated staging study of the problem, an analysis of the most recent publications of the leading experts in the field of physical education on the subject. Formulated the purpose and objectives of the study. Determine the purpose of the study - to determine the influence of motivation in physical education at the level of physical health and physical fitness of students. Research objectives: to examine and determine the status of a problem in the scientific and methodical literature on the theory and methodology of physical education, as well as the current state of the organization of physical education in higher education institutions; determine the level of physical health and physical fitness of students of the 1st course of the humanities; determine the effect of motivation in physical education at the level of physical health and physical fitness of students of the 1st course of the humanities. The analysis of the obtained results of the study: the analysis of the physical health of students of 1 courses on five levels by the method of rapid assessment G.L. Apanasenko, identified and analyzed the level of physical fitness of students, analysis of the leading motives of the students in the formation of motivation for physical education classes, the interrelation between indicators of self-motivation to achieve (four levels), and levels of physical health and physical fitness of first-year students. Grounded conclusions about the obtained results of the study, the perspectives of further research in this direction.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17251
Appears in Collections:Випуск 3К(84)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dorofeeva_Yarymbash.pdf257.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.