Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Didur, Natalia
dc.contributor.author Matviienko, Olena
dc.date.accessioned 2017-12-19T10:30:13Z
dc.date.available 2017-12-19T10:30:13Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Didur N. The modern condition of forming sociocultural competence in future elementary school teachers / N. Didur, O. Matviienko // Intellectual Archive. – Toronto : Shiny Word. Corp. (Canada), 2017. – Vol. 6. – No. 6. – PP. 103-112. ua
dc.identifier.issn 1929-4700
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17173
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемі формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки. Розглянуто сучасний стан сформованості соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано сучасний стан розуміння викладачами і студентами значущості володіння знаннями та вміннями соціокультурної взаємодії залежно від того, з представниками яких культур і соціальних спільнот вона відбувається, у процесі професійної діяльності майбутніх учителів початкової школи; спрямованість особистості на засвоєння соціокультурних знань і соціокультурних умінь; поінформованість студентів щодо особливостей представників різних культур і соціальних груп; сформованість умінь здійснювати самостійний пошук у розв’язанні соціокультурних проблем; різноманітність, регулярність досвіду засвоєння культурних цінностей; ступінь задоволеності студентів своїм рівнем соціокультурної компетентності. ua
dc.description.abstract This article is devoted to the problem of forming sociocultural competence in future elementary school teacher’s in the process of professional training. In present study the author examines the problem of development of social competence as one of the main competence of the person. There is a growing role of intercultural contacts, so the sociocultural problem becomes more urgent. In particular the article addresses to the problem of sociocultural knowledge formation and its cultural, linguacultural, socio-psychological, sociolinguistic, linguistic, informational and communicational aspects as maturity of sociocultural knowledge indicates the development of social competence. The authors presents this process in training future teachers for elementary school through the assimilation of socio-cultural knowledge and sociocultural skills; student’s knowledge about the characteristics of representatives of different cultures and social groups; formation of skills to carry out independent search in solving social and cultural problems; regularity of the experience of assimilating cultural values; degree of students' satisfaction with their level of sociocultural competence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Toronto : Shiny Word Corp. (Canada) ua
dc.subject соціокультурна компетентність ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject вчитель початкової школи ua
dc.subject навчально-методичне забезпечення ua
dc.subject sociocultural knowledge ua
dc.subject sociocultural competence ua
dc.subject dialogue of cultures professional training ua
dc.subject elementary school teacher ua
dc.subject.classification 008:316.7]:81’234 ua
dc.title The modern condition of forming sociocultural competence in future elementary school teachers ua
dc.title.alternative Сучасний стан сформованості соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу