DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17170
Title: Теоретико-методологічні передумови дослідження емоційного розвитку розумово відсталих дітей
Authors: Соколова, Г. Б.
Keywords: учні з інтелектуальною недостатністю
емоційний розвиток
закономірності емоційного розвитку
ученики с интеллектуальной недостаточностью
эмоциональное развитие
закономерности эмоционального развития
students with intellectual disabilities
emotional development
patterns of emotional development
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Соколова, Г. Б. Теоретико-методологічні передумови дослідження емоційного розвитку розумово відсталих дітей / Г. Б. Соколова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 396-400.
Abstract: У статті розглядається актуальна проблема особливостей розвитку емоційної сфери розумово відсталих дітей.
В статье рассматривается актуальная проблема особенностей развития эмоциональной сферы умственно отсталых детей.
The article features the actual problem of emotional development of mentally retarded children.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17170
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sokolova.pdf200.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.