DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17162
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроскурняк, О. І.-
dc.date.accessioned2017-12-18T14:38:47Z-
dc.date.available2017-12-18T14:38:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПроскурняк, О. І. Роль психолога у формуванні комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю / О. І. Проскурняк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 375-379.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17162-
dc.description.abstractУдосконалюються поняття психологічного та психолого-педагогічного супроводу в спеціальній школі, визначаються напрями роботи психолога з формування комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю, визначаються критерії, показники, психолого-педагогічні умови формування комунікативної діяльності, вплив психолога на комунікативне середовище освітнього закладу.ua
dc.description.abstractУточняются понятия психологического и психолого-педагогического сопровождения в специальной школе, определяются направления работы психолога по формированию коммуникативной деятельности учащихся с умственной отсталостью, определяются критерии, показатели и психолого-педагогические условия формирования коммуникативной деятельности, влияние психолога на коммуникативную среду образовательного учреждения.ua
dc.description.abstractConcepts of psychological and psychological and pedagogical maintenance of special school are specified, the directions of work of the psychologist are determined by formation of communicative activity of mentally retarded pupils, criteria, indicators and psychological and pedagogical conditions of formation of communicative activity, influence of the psychologist on the communicative environment of educational institution are defined.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectпсихологічна службаua
dc.subjectпсихологічний супровідua
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиua
dc.subjectкомунікативна діяльністьua
dc.subjectкомунікативне середовищеua
dc.subjectучні з розумовою відсталістюua
dc.subjectпсихологическая службаua
dc.subjectпсихологическое сопровождениеua
dc.subjectпсихолого-педагогические условияua
dc.subjectкоммуникативная деятельностьua
dc.subjectкоммуникативная средаua
dc.subjectучащиеся с умственной отсталостьюua
dc.subjectpsychological serviceua
dc.subjectpsychological maintenanceua
dc.subjectpsychological and pedagogical conditionsua
dc.subjectcommunicative activityua
dc.subjectthe communicative environmentua
dc.subjectmentally retarded pupilsua
dc.subject.classification376ua
dc.titleРоль психолога у формуванні комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістюua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Proskurniak.pdf202.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.