DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17158
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОгороднійчук, З. В.-
dc.contributor.authorРатушна, Т. С.-
dc.date.accessioned2017-12-18T14:23:20Z-
dc.date.available2017-12-18T14:23:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОгороднійчук, З. В. Експериментальне вивчення особистісної тривожності у підлітків з легкою розумовою відсталістю / З. В. Огороднійчук, Т. С. Ратушна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 368-370.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17158-
dc.description.abstractРобота присвячена висвітленню проблеми тривожності у підлітків з легкою розумовою відсталістю, розглянуто підходи до розуміння сутності понять „тривоги” та „тривожності”, охарактеризовано психологічні особливості підлітків з легкою розумовою відсталістю та описано завдання їх вирішення в проведеному експерименті на базі спеціальної школи-інтернат №26.ua
dc.description.abstractРабота посвящена проблеме тревожности у подростков с легкой умственной отсталостью, рассмотрены подходы к пониманию сущности понятий „тревоги” и „тревожности”, охарактеризованы психологические особенности подростков с легкой умственной отсталостью и описаны задачи их решения в проведенном эксперименте на базе специальной школы-интернат №26.ua
dc.description.abstractThe article is devoted to consideration of the problem of anxiety for teenagers with mild mental retardation, examined approaches to understanding the concepts of “trepidation” and “anxiety”, characterized the psychological characteristics of teenagers with mild mental retardation and described the task to solve them with an experiment conducted on the basis of Special Boarding School № 26.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectтривогаua
dc.subjectтривожністьua
dc.subjectвідкрита тривожністьua
dc.subjectприхована тривожністьua
dc.subjectкомпенсуюча тривожністьua
dc.subjectрегульована тривожністьua
dc.subject"культивована" тривожністьua
dc.subjectрозумова відсталістьua
dc.subjectтревогаua
dc.subjectтревожностьua
dc.subjectоткрытая тревожностьua
dc.subjectскрытая тревожностьua
dc.subjectкомпенсирующая тревожностьua
dc.subjectрегулируемая тревожностьua
dc.subject"культивируемая" тревожностьua
dc.subjectумственная отсталостьua
dc.subjecttrepidationua
dc.subjectuneasyua
dc.subjectopen anxietyua
dc.subjectlatent anxietyua
dc.subjectanxiety compensatingua
dc.subjectadjustable anxietyua
dc.subject"cultivated" anxietyua
dc.subjectmental retardationua
dc.subject.classification159.922.7ua
dc.subject.classification376ua
dc.titleЕкспериментальне вивчення особистісної тривожності у підлітків з легкою розумовою відсталістюua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ogorodniichuk_Ratushna.pdf181.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.