Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості формування ключових компетентностей в учнів з порушеннями слуху

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Федоренко, О. Ф.
dc.date.accessioned 2017-12-13T11:15:15Z
dc.date.available 2017-12-13T11:15:15Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Федоренко, О. Ф. Особливості формування ключових компетентностей в учнів з порушеннями слуху / О. Ф. Федоренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 248-251. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17092
dc.description.abstract Наукова стаття розкриває особливості компетентнісного підходу до навчання у загальноосвітньому просторі. Автором окреслено порівняння знаннєвого та компетентнісного підходів, висвітлено власне бачення формування ключових компетентностей учнів з порушеннями слуху. Вказано на доцільність застосування інноваційних педагогічних технологій у контексті вивчення предметів мовного та літературного циклу учнями з порушеннями слуху. ua
dc.description.abstract Научная статья раскрывает особенности компетентностного подхода к образованию в общеобразовательном пространстве. Автором проведено сравнение двух подходов в образовании, освещено собственное видение формирования ключевых компетентностей учащихся с нарушениями слуха. Указано на целесообразность применения инновационных педагогических технологий в контексте изучения предметов языкового и литературного цикла учащимися с нарушениями слуха. ua
dc.description.abstract The scientific article exposes the features of the competency approach to education in a general area. The author outlines the comparison of knowledge training and competency approaches highlighted their own vision of the formation of key competencies of students with hearing impairments. The expediency of the use of innovative teaching technologies in the context of studying the linguistic and literary line students with hearing impairment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентнісна освіта ua
dc.subject порушення слуху ua
dc.subject педагогічні технології ua
dc.subject компетентностное образование ua
dc.subject нарушение слуха ua
dc.subject педагогические технологии ua
dc.subject competence education ua
dc.subject hearing impairment ua
dc.subject educational technology ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Особливості формування ключових компетентностей в учнів з порушеннями слуху ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics