DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтарцева, В. П.-
dc.date.accessioned2017-12-13T10:09:13Z-
dc.date.available2017-12-13T10:09:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСтарцева, В. П. Роль сімї та школи-інтернату як соціальних інститутів в соціалізації дітей-сиріт у наукових дослідженнях / В. П. Старцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 237-240.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17086-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються питання соціальної інтеграції дітей-сиріт молодшого шкільного віку із ЗПР, результати дослідження психологічних особливостей соціально-побутового орієнтування дітей та визначення психолого-педагогічних умов його оптимізації.ua
dc.description.abstractВ статье раскрываются вопросы социальной интеграции детей-сирот младшего школьного возраста с ЗПР, результаты исследования психологических особенностей социально-бытовой ориентировки детей и определение психолого-педагогических условий его оптимизации.ua
dc.description.abstractThe article describes the issues of social integration of orphaned children of primary school age with mental retardation, presents the results of psychological features of welfare orientation and set of psychological and pedagogical conditions of its optimization.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectсоціально-побутове орієнтуванняua
dc.subjectзатримка психічного розвиткуua
dc.subjectдіти-сироти молодшого шкільного вікуua
dc.subjectсоціально-побутові вміння і навичкиua
dc.subjectсоциально-бытовая ориентировкаua
dc.subjectзадержка психического развитияua
dc.subjectдети-сироты младшего школьного возрастаua
dc.subjectсоциально-бытовые умения и навыкиua
dc.subjectwelfare orientationua
dc.subjectdelay of mental developmentua
dc.subjectorphaned children of primary school ageua
dc.subjectwelfare orientation skills and abilityua
dc.subject.classification376ua
dc.titleРоль сімї та школи-інтернату як соціальних інститутів в соціалізації дітей-сиріт у наукових дослідженняхua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Startseva.pdf330.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.