DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17084
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєромаха, Н. Є.-
dc.date.accessioned2017-12-13T09:37:52Z-
dc.date.available2017-12-13T09:37:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСєромаха, Н. Є. Дослідження результатів впровадження програми корекції поведінки розумово відсталих молодших школярів у позакласній роботі / Н. Є. Сєромаха // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 231-233.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17084-
dc.description.abstractВ статті розкриті результати формувального етапу дослідження, представлений аналіз когнітивно-змістовного, мотиваційно-вольового та поведінкового компонентів організації поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації.ua
dc.description.abstractВ статье раскрыты результаты формирующего этапа исследования, представлен анализ когнитивно- содержательного, мотивационно-волевого и поведенческого компонентов организации поведения умственно отсталых младших школьников в ситуациях фрустрации.ua
dc.description.abstractThe results of the forming stage of research are exposed in the article, an analysis is presented rich in content, motivational, volitional components of behavior mentally of backward junior schoolchildren in the situations of frustration.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectповедінка в ситуаціях фрустраціїua
dc.subjectрозумово відстала дитинаua
dc.subjectкорекційно-розвивальна роботаua
dc.subjectпсихологічний потенціал особистостіua
dc.subjectповедение в ситуациях фрустрацииua
dc.subjectумственно отсталый ребенокua
dc.subjectкоррекционно- развивающая работаua
dc.subjectпсихологический потенциал личностиua
dc.subjectbehavior is in the situations of frustrationua
dc.subjectmentally backward childua
dc.subjectcorrectionua
dc.subject.classification376ua
dc.titleДослідження результатів впровадження програми корекції поведінки розумово відсталих молодших школярів у позакласній роботіua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sieromakha.pdf373.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.