Electronic National Pedagogical
Dragomanov University Repository

Готовність педагогів до навчання дітей з аутичними порушеннями в інклюзивних умовах

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Івашура, Н. С.
dc.date.accessioned 2017-12-06T11:28:20Z
dc.date.available 2017-12-06T11:28:20Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Івашура, Н. С. Готовність педагогів до навчання дітей з аутичними порушеннями в інклюзивних умовах / Н. С. Івашура // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 93-98. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16881
dc.description.abstract В статті розглянуто необхідні компоненти реалізації інклюзивного навчання та готовність вчителів загальноосвітніх шкіл як найважливіший фактор успішного впровадження інклюзії для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема дітей з аутизмом. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены необходимые компоненты реализации инклюзивного обучения и готовность учителей общеобразовательных школ как важнейший фактор успешного внедрения инклюзии для детей с особенными образовательными потребностями, в том числе детей с аутизмом. ua
dc.description.abstract The article describes the necessary components of the implementation of inclusive education and the willingness of teachers of secondary schools as the most important factor in the successful implementation of inclusion for children with special educational needs, including children with autism. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компоненти інклюзивної освіти ua
dc.subject готовність вчителя загальноосвітньої школи ua
dc.subject успішність інклюзивного навчання дітей з аутизмом ua
dc.subject компоненты инклюзивного образования ua
dc.subject готовность учителя общеобразовательной школы ua
dc.subject успешность инклюзивного обучения детей с аутизмом ua
dc.subject components of inclusion ua
dc.subject willingness of teacher ua
dc.subject success of the inclusion education of children with autism ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Готовність педагогів до навчання дітей з аутичними порушеннями в інклюзивних умовах ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account