DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗакалюжний, Віктор Миколайович-
dc.date.accessioned2012-11-06T19:59:50Z-
dc.date.available2012-11-06T19:59:50Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЗакалюжний, Віктор Миколайович. Техніко-технологічний компонент змісту курсу фізики старшої школи як засіб формування пізнавальної мотивації учнів : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.М. Закалюжний ; наук. кер. В. Ф. Савченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1682-
dc.description.abstractWork is devoted to the problem of the use of technical-technological on maintenance educational material in an educational process from physics with the purpose of forming of cognitive motivation of students. The analysis of features of motivation of teaching students of senior school in modern terms is conducted, is motivated expedience and the method of the motivational use of technical-technological on maintenance educational material is developed in an educational process from physics on different his stages. It is set by an experimental way, that the offered method of the use of technical-technological maintenance of educational material in an educational process from physics with a motivational purpose is instrumental in forming of cognitive motivation and increase of level of knowledges of students.ru_RU
dc.description.abstractРобота присвячена проблемі використання техніко-технологічного за змістом навчального матеріалу в навчальному процесі з фізики з метою формування пізнавальної мотивації учнів. Проведено аналіз особливостей мотивації учіння учнів старшої школи в сучасних умовах, установлено зростаючу роль соціальних мотивів учіння, обґрунтовано доцільність мотиваційного використання техніко-технологічного за змістом навчального матеріалу та розроблено методику його впровадження в навчальний процес на різних його етапах. Експериментальним шляхом установлено, що запропонована методика використання техніко-технологічного змісту навчального матеріалу в навчальному процесі з фізики з мотиваційною метою сприяє формуванню пізнавальної мотивації та підвищенню рівня знань учнів.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ ім. М.П. Драгомановаru_RU
dc.subjecttechnical-technological maintenanceru_RU
dc.subjectmotivationru_RU
dc.subjectcriteriaru_RU
dc.subjectexperimentru_RU
dc.subjectтехніко-технологічний змістru_RU
dc.subjectмотиваціяru_RU
dc.subjectкритеріїru_RU
dc.subjectекспериментru_RU
dc.subject.classification371.32:53:159ru_RU
dc.titleТехніко-технологічний компонент змісту курсу фізики старшої школи як засіб формування пізнавальної мотивації учнівru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zakaluznyy.pdf308.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.