DSpace at library NPU Dragomanova » Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету » 2016 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16779
Title: Формування конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків
Authors: Процик, Л. С.
Keywords: обдарованість
інтелект
одаренность
интеллект
endowments
intelligence
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Процик, Л. С. Формування конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків / Л. С. Процик // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 88-90.
Abstract: У статті проаналізовано особливості формування конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків. Представлені результати корекційно-розвивальної роботи з інтелектуально обдарованими підлітками. Доведено, що найбільш суттєві і важливі для розвитку гармонійної особистості підлітка механізми – інтелектуалізація, заміщення, компенсація – мають тенденцію зростання після проведення даної корекційно-розвивальної роботи.
В статье проанализированы особенности формирования конструктивных механизмов психологической защиты интеллектуально одаренных подростков. Представлены результаты коррекционно-развивающей работы с интеллектуально одаренными детьми. Доказано, что наиболее существенные и важные для развития гармоничной личности подростка механизмы - интеллектуализация, замещение, компенсация - имеют тенденцию роста после проведения данной коррекционно-развивающей работы.
This article dedicated to analysis of features of formation of structural mechanisms of psychological protection of intelligently gifted teenagers. Presented results of the correctional developing work with intelligently gifted children. It is proved, that the most essential and important for development of the harmonious person of the teenager are the following mechanisms: intellectualization, replacement, and compensation – are tend to increasing after carrying out this correctional developing work.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16779
Appears in Collections:2016 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Protsyk.pdf208.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.