Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика вивчення хімічних елементів та їх сполук у класах хіміко-біологічного профілю загальноосвітніх шкіл

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гиря, Олексій Олексійович
dc.date.accessioned 2012-11-05T15:26:28Z
dc.date.available 2012-11-05T15:26:28Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Гиря, Олексій Олексійович. Методика вивчення хімічних елементів та їх сполук у класах хіміко-біологічного профілю загальноосвітніх шкіл : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.О. Гиря ; наук. кер. Н. Н. Чайченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1672
dc.description.abstract У дисертації представлено методику формування понять про хімічні елементи та їх сполуки в класах хіміко-біологічного профілю, яка є методичною системою. Мета, зміст, засоби, організаційні форми навчання та форми діагностики, контролю і корекції є складовими запропонованої методичної системи. Теоретично обґрунтовано та експериментально доведено ефективність даної системи, яка базується на органічному поєднані в навчальному процесі діяльнісного підходу, проблемного та програмованого навчання, групової навчальної діяльності учнів. Розроблено структурно-логічну модель генези понять про хімічний елемент та його сполуки для класів хіміко-біологічного профілю, яка дозволяє зробити процес засвоєння понять більш логічним і більш структурованим. Основною, визначальною ознакою запропонованої моделі є чітка взаємопов’язана система структурних елементів, яка відображає внутрішні, істотні відношення між ними. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation represents the methods of chemical elements and their compounds notions formation in chemical biological slant classes. The methods constitute a methodical system. The effectiveness of the proposed methodical system, based upon organic combination of active approach, problem and programmed study, group pupils’ study activity, is theoretically substantiated and experimentally proved. The structural-logical model of geneses of chemical element and its compounds notions is proposed. This model develops in pupils the integrated idea about naturally scientific world picture and its evolution. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject хімічний елемент ru_RU
dc.subject методична система ru_RU
dc.subject структурно-логічна модель ru_RU
dc.subject профільні класи ru_RU
dc.subject chemical elements ru_RU
dc.subject methodical system ru_RU
dc.subject structurally logical model ru_RU
dc.subject profile classes ru_RU
dc.subject.classification 544.116:371.214.46 ru_RU
dc.title Методика вивчення хімічних елементів та їх сполук у класах хіміко-біологічного профілю загальноосвітніх шкіл ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу