Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Використання стереотипій у логопедичній роботі з дітьми з аутизмом

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Базима, Н. В.
dc.date.accessioned 2017-11-24T09:05:06Z
dc.date.available 2017-11-24T09:05:06Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Базима, Н. В. Використання стереотипій у логопедичній роботі з дітьми з аутизмом / Н. В. Базима // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 31. - С. 15-23. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16691
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі організації ефективної та доступної допомоги в оволодінні мовленнєвою активністю дітьми з аутизмом. В Україні проблема комунікації та підвищення комунікативної активності дуже актуальна і активно досліджується. У статті безпосередньо розглядаються питання розвитку комунікаційної діяльності дітей з аутизмом. Представлено аналіз досліджень психофізичного і мовленнєвого розвитку дітей зазначеної категорії зарубіжними та українськими вченими. Розглядається проблема мовленнєвого розвитку дітей зі спектром аутистичних порушень та значення врахування особливостей прояву аутизму з метою покращення ефективності корекційної роботи. Основна увага приділяється визначенню напрямів адекватної і ефективної корекційно-логопедичної допомоги. Доведено, що всі діти старшого дошкільного віку з аутизмом мають особливості розвитку мовленнєвої діяльності різної інтенсивності. Зазначені деякі особливості комунікативної діяльності у дітей із аутистичним спектром порушень. Особливості психічного та мовленнєвого розвитку дітей даної категорії рекомендується враховувати у навчально- виховному і корекційному процесах. ua
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме организации эффективной и доступной помощи в овладении речевой активностью детьми с аутизмом. В Украине проблемы коммуникации и повышения коммуникативной активности очень актуальны и активно исследуются. В статье непосредственно рассматриваются вопросы развития коммуникационной деятельности детей с аутизмом. Представлен анализ исследований психофизического и речевого развития детей указанной категории зарубежными и украинскими учеными. Рассматривается проблема речевого развития детей с аутистическими нарушениями и значение учета особенностей проявления аутизма с целью улучшения эффективности коррекционной работы. Основное внимание уделяется определению направлений адекватной и эффективной коррекционно-логопедической помощи. Доказано, что все дети старшего дошкольного возраста с аутизмом имеют особенности развития речевой деятельности различной интенсивности. Указаны некоторые особенности коммуникативной деятельности у детей с аутистическим спектром нарушений. Особенности психического и речевого развития детей данной категории рекомендуется учитывать в учебно-воспитательном и коррекционном процессах. Поданы требования к речи взрослых, которые окружают ребенка с аутизмом. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of organization of effective and accessible help in learning speech for children with autism. The problems of communication and enhance the function of speech is very important in Ukraine. The article covers the issues of communication activity development of children with autistic spectrum disorders. The analysis of researches of foreign and Ukrainian scientists psychophysical and speech development of children of the mentioned category is presented in the article. The article covers the issue of speech development of children with autistic disorders and importance of taking into consideration autistic patterns in order to improve correctional educational work. The main purpose of the article is to determine directions for adequate and effective educational and logopaedic support, for which of particular importance are results of psychological and pedagogical assessment of a child with autism, observation of his or her independent activity. It has been proven that all children of senior preschool age with autistic spectrum disorders exhibit peculiarities in speech activity development of varying intensity. The article also lists specific features of communication activity and a wide range of communication disorders in children with autism, varying greatly in degree of complexity and onset. The analysis of the speech development of children with autism spectrum disorders are presented in the article. The article describes the rules for use of incentives to increase motivation to speech activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти ua
dc.subject аутизм ua
dc.subject аутистичні порушення ua
dc.subject мовлення ua
dc.subject мовленнєва діяльність ua
dc.subject мовленнєва активність ua
dc.subject логопедія ua
dc.subject корекційна робота ua
dc.subject дети ua
dc.subject аутистические нарушения ua
dc.subject речь ua
dc.subject речевая деятельность ua
dc.subject речевая активность ua
dc.subject логопедия ua
dc.subject коррекционная работа ua
dc.subject children ua
dc.subject autism ua
dc.subject autistic spectrum disorders ua
dc.subject speech ua
dc.subject speech activity ua
dc.subject speech therapy ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Використання стереотипій у логопедичній роботі з дітьми з аутизмом ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics