Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема раннього запобігання труднощам в оволодінні графічними навичками дітьми з РАС

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Аль-Мраят, О. Б.
dc.date.accessioned 2017-11-24T08:38:18Z
dc.date.available 2017-11-24T08:38:18Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Аль-Мраят, О. Б. Проблема раннього запобігання труднощам в оволодінні графічними навичками дітьми з РАС / О. Б. Аль-Мраят // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 31 - С. 5-9. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16688
dc.description.abstract У статті представлено результати аналізу наукової літератури з проблеми формування навички письма у дітей з нейротиповим розвитком і розладами аутичного спектра (РАС). Схарактеризовано основні труднощі в оволодінні письмом дітьми з РАС. Доводиться, що для ефективного оволодіння графічними навичками дітьми з РАС необхідно в навчальний процес впровадити багаторівневу діагностично-розвивальну модель з урахуванням особливостей розвитку їх психічних функцій і недостатньо сформованої потреби в оволодінні навичками письма. ua
dc.description.abstract В статье представлены результаты анализа научной литературы по проблеме формирвания навыков письма у детей с нейротипичным развитием и расстройствами аутичного спектра (РАС). Дана характеристика основных трудностей в овладении письмом детьми с РАС. Доказывается, что для эффективного овладения графическими навыками детьми с РАС необходимо внедрить в процесс обучения многоуровневую диагностико- развивающую модель с учетом особенностей развития их психических функций и недостаточно сформированной потребности в овладении навыками письма. ua
dc.description.abstract The article presents the results of the scientific literature analysis of the problem of formation of the handwriting skills to the children with neurotypical development and autism spectrum disorder (ASD). The main difficulties in mastery of the handwriting by the children with ASD are defined. It is proved that for the effective mastery of the graphic skills by the children with ASD it is necessary to introduce a multi- level diagnostic development model taking into consideration the peculiarities of the development of their mental functions and underdeveloped necessity for the handwriting mastery. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject розлади аутичного спектра ua
dc.subject писемне мовлення ua
dc.subject графічні навички ua
dc.subject запобігання труднощам ua
dc.subject діагностично-розвивальна модель ua
dc.subject расстройства аутичного спектра ua
dc.subject письменная речь ua
dc.subject графические навыки ua
dc.subject предупреждение трудностей ua
dc.subject диагностико- развивающая модель ua
dc.subject autism spectrum disorder ua
dc.subject written language ua
dc.subject graphic skills ua
dc.subject prevention of the difficulties ua
dc.subject diagnostic development model ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Проблема раннього запобігання труднощам в оволодінні графічними навичками дітьми з РАС ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу