DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1667
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВойтович, Ігор Станіславович-
dc.date.accessioned2012-11-04T20:33:12Z-
dc.date.available2012-11-04T20:33:12Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationВойтович, Ігор Станіславович. Формування пізнавальних умінь учнів основної школи в процесі вивчення фізики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.С. Войтович ; наук. кер. Ю. М. Галатюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1667-
dc.description.abstractВ дисертаційній роботі науково обґрунтовано актуальність проблеми формування пізнавальних умінь учнів основної школи в процесі навчання фізики. Визначено феноменологічний зміст поняття „пізнавальні вміння”. Розроблено класифікацію пізнавальних умінь учнів та критерії оцінювання рівня їх сформованості. Виділено творчі експериментальні завдання як один із засобів вирішення поставленої проблеми. Виявлено організаційно – дидактичні, методичні умови ефективності використання творчих експериментальних завдань у навчальному процесі з фізики. Розглянуто можливості міжпредметних зв’язків фізики та сучасних комп’ютерних технологій у формуванні пізнавальних умінь та вирішенні творчих експериментальних завдань. В ході педагогічного дослідження доведено, що використання розробленої автором системи творчих експериментальних завдань дозволяє підвищити рівень сформованості пізнавальних умінь учнів основної школи. Основні результати дослідження впроваджено в навчальний процес з фізики.ru_RU
dc.description.abstractAt dissertation work is scientifically motivated urgency of the problem of the shaping the cognitive skills pupil of basic school at process of the learning physicists. The contents of the notion "cognitive skills" is defined. The designed categorization of the cognitive skills pupil and criteria of evaluation level their shaping. Creative experimental tasks are chosen as one of the tools of the decision of the delivered problem. It is revealled organizing – didactic, methodical conditions to efficiency of the use the creative experimental tasks at scholastic process physicists. The considered possibilities communication between scholastic subject and modern computer technology in shaping the cognitive skills and decision of the creative experimental tasks. At process of the pedagogical research was proved that use by designed author of the system of the creative experimental tasks allows to raise the level shaping cognitive skills pupil basic school. The main results of the research were carried in scholastic process physicists.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ ім. М.П. Драгомановаru_RU
dc.subjectметодика навчання фізикиru_RU
dc.subjectнавчальний процесru_RU
dc.subjectучніru_RU
dc.subjectпізнавальні вмінняru_RU
dc.subjectкритерії оцінюванняru_RU
dc.subjectтворчі експериментальні завданняru_RU
dc.subjectmethods of teaching physicistsru_RU
dc.subjectscholastic processru_RU
dc.subjectpupilsru_RU
dc.subjectcognitive skillsru_RU
dc.subjectcreative experimental tasksru_RU
dc.subject.classification371.036:53ru_RU
dc.titleФормування пізнавальних умінь учнів основної школи в процесі вивчення фізикиru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voytovich.pdf281.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.